שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בר לב על תקיפת השמאל: "פעילות של ארגון טרור"
התקיפה בכפר בורין
עוד הוסיף בר לב: "זו פעילות של ארגון טרור. אני לא מזלזל בנערי גבעות שחותכים מטע זיתים, אבל במקרה הזה מדובר בפעילות מאורגנת של קבוצת טרור שפועלת יחד"
עמר בר-לב | צילום: ויקיפדיה

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב מתייחס הבוקר (א') לתקיפת פעילי שמאל בשומרון על ידי פעילי ימין ומגדיר אותה "פעילות של ארגון טרור".

"לפי מה שנראה זו פעילות מאורגנת של קבוצת טרור שבאה ופוגעת באזרחי המדינה שבאו להפגין במקום", אמר בר-לב בראיון לכאן ב'. הוא הוסיף כי המשטרה חוקרת את האירוע בשיתוף פעולה עם שב"כ.

עוד הוסיף בר לב: "זו פעילות של ארגון טרור. אני לא מזלזל בנערי גבעות שחותכים מטע זיתים, אבל במקרה הזה מדובר בפעילות מאורגנת של קבוצת טרור שפועלת יחד".

נזכיר כי ביום שישי ארבעה פעילי שמאל קיצוני נפצעו קל לאחר שהותקפו באבנים ובמקלות בידי פעילי ימין רעולי פנים ורכבם הוצת, בין גבעת רונן לכפר הפלסטיני בורין בשומרון.

ראש המועצה שומרון יוסי דגן גינה את המעשה ואמר, "אלימות איננה מקובלת בשום אופן ותושבי השומרון כמובן שמתנגדים לה בתקיפות. אם מה שמתואר הוא נכון – זה מצער ופוגע בראש ובראשונה במתיישבים החלוצים בשומרון, אשר מוקיעים כל אלימות בכל תוקף. חובה להדגיש בעבר היו מקרים רבים של פרובוקציות יזומות מצד אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני, המייצרים פרובוקציות מכוונות בשטח – וגם אותם יש להרחיק מהאזור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים