שיתוף
תגובות
חדשות » בר לב: קורא לאזרחים להתנדב למשטרה | גנץ: נשבור את הטרור
מסר ברור למחבלים
השר לביטחון פנים ושר הביטחון מסרו הצהרות לתקשורת בתום הערכות מצב חוזרות ונשנות | גנץ: "כל האמצעים כשרים כדי לשבור את הגל הזה, ואנחנו נפעיל את כל האמצעים"
בני גנץ | צילום: טל עוז / משרד הביטחון

השר לביטחון פנים עמר בר-לב התייחס לפיגוע אתמול בבני ברק, והודיע על גיוס מיידי של 300 לוחמי מג"ב.

בנוסף הוא קרא לציבור להתנדב למשמר האזרחי: "אני קורא לאזרחי המדינה שאכפת להם ורוצים לקחת חלק במאמץ לבוא להתנדב", אמר בר לב.

בר לב הודיע גם על עיבוי האמצעים העומדים לרשות המשטרה, וניסה להרגיע את הרוחות: "איני יכול להתעלם מההתלהמות הגזענית של קומץ מסיתים. רוצה להזכיר לכולם – שניים משלושת השוטרים שנפלו בשבוע האחרון לא היו בני הדת היהודית"

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (רביעי) הערכת מצב בפיקוד המרכז, בהשתתפות הרמטכ"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד המרכז יהודה פוקס. עם סיום הדיון, גנץ מוסר כעת הצהרה לתקשורת בה יתייחס לגל הטרור הקטלני שנרשם בישראל ולפיגוע שהתרחש אתמול בבני ברק.

"מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפת טרור רצחנית. כמו בעבר, מחוללי הטרור ימצאו מולם התנגדות של אזרחים חזקים וחסונים" אמר גנץ בהצהרתו. "ישראל חוותה בעבר גלי טרור, וגם הפעם ננצח. נפעל למנוע את הפיגועים ככל שניתן. ברמה המקצועית, צה"ל מרכז מאמץ מודיעיני ויצא לפעולות מנע מול המחבלים והסייענים בכל מקום בהם יהיו. מאות רבות נעצרו בתקופה האחרונה ועשרות פיגועים נמנעו. בנוסף הנחיתי לסייע למשטרת ישראל במשימות האבטחה השונות".

"יש לנו צבא חזק ונחוש, משטרה מסורה וערכית, ואנשי שב"כ בעלי יכולות יוצאות דופן" הוסיף והבהיר. "כל האמצעים כשרים כדי לשבור את הגל הזה, ואנחנו נפעיל את כל האמצעים שנחשוב שנכונים לשימוש. יקח מה שיקח, אנחנו נשבור את הגל הזה. בכח ותבונה נחזיר את השקט והשגרה לישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים