שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » בר מצווה לנכד והנחת תפילין לסבא ולדוד
אירוע מרגש
שליח חב"ד בגן יבנה שהניח הבוקר תפילין לבחור בר מצווה הסתובב בין הקהל וגילה כי סבו ודודו של הנער עדיין לא הניחו תפילין אף פעם. לראשונה הם זכו לקיים את המצווה

שליח חב"ד בגן יבנה, הרב שניאור קורנט, ערך היום (שלישי) 3 בר מצוות בו-זמנית, לנער בר מצווה שלכבודו התכנסו, לסבא ולדוד החתן שלא הניחו תפילין מעולם והתרגשו מאוד לרגל הפעם הראשונה.

הרב קורנט מנהל את בית חב"ד בגן יבנה מזה 23 שנה, ובמסגרת תפקידו הוא מלווה מידי שנה עשרות נערי בר-מצווה, בתהליך בן כמה חודשים, בו לומד הנער להניח תפילין, להתפלל, לקרוא בתורה, מושגים חשובים ביהדות ועוד.

הבוקר, במהלך חגיגת בר מצווה לאחד הנערים מהיישוב, הוא עבר כמו בכל אירוע בין האורחים והמשפחה ושאל מי רוצה להניח תפילין, תוך כדי הדברים הוא הופתע לגלות כי סב החתן (72) ואחד מהדודים (52) לא הניחו תפילין מעולם! והינם בגדר "קרקפתא דלא מנח תפילין".

בזמן העליה לתורה, נערכו 3 בר מצוות בו-זמנית, כאשר 3 דורות במשפחה זוכים לחגוג את יום הבר מצווה שלהם יחדיו, באירוע בין דורי מרגש במיוחד.

הנהלת בית חב"ד שפעילותה מתפרסת על פני השנה כולה, במגוון נושאים חשובים לחיזוק היהדות בישוב. חלוקת סלי מזון לנזקקים, פעילות עם נוער, ילדים וכוחות הביטחון, תמיכה במשפחות שכולות, עריכת חופות ועוד – שוקדת בימים אלו על הקמת מבנה ענק ומיוחד שירכז את הפעילות הברוכה במקום אחד, לתועלת הציבור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים