שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בשב"כ ניסו לגייס את הרב אליהו • הזוי
לקראת הרמדאן
רבה של העיר צפת חשף אמש לאחר הפיגוע המצמרר, כי אנשי שב"כ פנו אליו וביקשו ממנו להרגיע את הרוחות בקרב היהודים בגלל חודש הרמדאן המתקרב
הרב שמואל אליהו | צילום: צילום מסך מסרטון ללא קרדיט

רבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו, חשף אמש בחשבון הפייסבוק של לשכתו – לאחר הפיגוע המצמרר, כי אנשי שב"כ פנו אליו וביקשו ממנו להרגיע את הרוחות בקרב היהודים בגלל חודש הרמדאן המתקרב.

הרב מספר כי "לפני יותר מחודש קיבלתי טלפון מאיש שב"כ. בתשובה לשאלתי הוא הסביר כי הוא רוצה לבקש ממני להרגיע את הרוחות בקרב היהודים בגלל חודש הרמדאן המתקרב".

"דחיתי את בקשתו לפגישה. אמרתי לו שחודש הרמדאן זה חודש שבו יש ערבים ששולפים את הסכינים שלהם, לא יהודים. אם הם פונים אלי הם בבעיה רצינית מאוד של קריאת מפה, ואני לא מוכן להשתתף בשיטיון שלהם".

"הרצח בבאר שבע הוכיח כמה הם טועים. לא מעיזים לדרוש מהבדואים להחזיר את הנשק הגנוב, לא הורסים להם בתים שנבנו שלא כחוק. לא יורים בבדואים שגונבים נשק ממחנות צה"ל. אחר כך הם מתפלאים שערבי ישראלי רוצח בשם הקוראן ארבעה יהודים".

"הם עדיין לא הבינו מי אוהב ומי אויב. היום הם חקרו את המתנחל שהציל חיים וירה ברוצח. לקחו לו את הנשק ואילולי המחאה הנשק לא היה מוחזר ואולי הוא גם היה נעצר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים