שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "בשבת נתקלנו באש – סיכלנו פיגוע משמעותי"
ראש השב"כ
ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום בחטיבת השומרון של שירות הביטחון הכללי, יחד עם ראש השב"כ, רונן בר. השניים מסרו הצהרות לתקשורת לאחר הסיור
ראש הממשלה נפתלי בנט וראש השב"כ רונן בר | צילום: חיים צח/ לע"מ
צילום: רועי אברהם/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ראשון) בחטיבת השומרון של שירות הביטחון הכללי (שב"כ), יחד עם ראש השב"כ, רונן בר, ומפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס.

ראש הממשלה קיים הערכת מצב בהשתתפות מפקדי חטיבת השומרון בשב"כ, במהלכה קיבל סקירות מודיעיניות אודות המבצע לסיכול חוליית הטרור בג׳נין בסוף השבוע האחרון, וכן דן בתמונת המצב הגזרתית.

לאחר מכן ביקר רה"מ בנט בחפ"ק הסיכול של השב"כ בשומרון וצפה בפעילות הניטור והאיסוף המשמשות את החטיבה בסיכול התראות עתידיות לפיגועי טרור.

מדברי ראש הממשלה, נפתלי בנט: "במהלך סוף השבוע כוחות שב"כ וימ"מ, יחד עם כוחות צה"ל, סיכלו פיגוע חם בדרך ליעד. כמו הפיגוע הזה, יש למחבלים כל מיני רעיונות ולכן אנחנו בדריכות-על, גם שב"כ וגם משטרת ישראל, כדי לזהות כל שביב רעיון או תכנון לפיגוע ולסכל את זה מבעוד מועד. גם פה, לאורך קו התפר צה"ל בנוכחות שיא במאות נקודות של פרצות, והמטרה שלנו היא לשבור את הגל.

"אנחנו נכנסים עכשיו לתקופה של "שגרה דרוכה", כשאנחנו רוצים שאזרחי ישראל יחזרו לשגרה וכוחות הביטחון יהיו בדריכות שיא. זה לא מאמץ של פעולה אחת אלא מאות רבות של פעולות שקורות כל הזמן. ביחד נעשה את המאמץ לשבור את הגל הזה".

ראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר: "השירות עובד כרגע בהרבה זירות – המקומית, ביהודה ושומרון, ברשת ובעזה. ראש הממשלה, אתה פוגש ארגון חד, נחוש, מיומן, שלומד תוך כדי תנועה ואש. בשבת נתקלנו באש יחד עם האחים שלנו מהימ"מ, סיכלנו פיגוע משמעותי. אנצל את ההזדמנות גם לאחל לסנ"צ ש' החלמה מהירה".

"במהלך סיור שטח שקיימתי בשבת, שאלתי את רכז הנפה האחראי על השטח בו סוכל הפיגוע: ׳מה עם העובדים? האם הם מצליחים לנשום קצת אויר?׳ הוא הסתכל עלי בתמיהה ואמר לי "ראש השירות, הרי בדיוק בשביל זה הגענו לשב"כ". זה ארגון של עובדות ועובדים מסורים, חדורי תחושת שליחות ואחריות מרחיבה, שעושים כל שלאל ידם להגן על ביטחון המדינה ולהציל חיי אדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים