שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בשורה לתושבי ביתר: הפתרון לפקקים בדרך
כביש המנהרות
חברת מוריה מבצעת בשלב זה את הפרויקט בכביש בגין ובכניסה לכביש המנהרות, הכולל את הרחבת והכפלת כביש המנהרות ובהמשך צפויה להרחיב את המקטע בכביש 60
ביתר עילית | צילום: yosefus, שאטרסטוק

בעיית הפקקים בכביש המנהרות בין גוש עציון לירושלים בדרך לפתרון? הכביש שמונה כיום נתיב אחד בלבד לכל צד ללא שוליים נחשב לעמוס ביותר, הכולל פקקי ענק ברוב שעות היום שיוצרים כאוס גדול בקרב הנוסעים. ישנם עומסי תנועה כבדים במיוחד בעיקר בשעות הבוקר בתנועה שמגוש עציון לירושלים ובשעות אחר הצהריים בנתיב הנגדי.

הכביש משרת כיום את כל תושבי גוש עציון , בית"ר עילית, אפרת, קריית ארבע, חברון, צור הדסה , מבוא בית"ר ויישובי מטה יהודה.

חברת מוריה מבצעת בשלב זה את הפרויקט בבגין דרום עד למחלף רוזמרין ובכניסה לכביש המנהרות, הכולל את הרחבת והכפלת כביש המנהרות ובהמשך צפויה להרחיב את המקטע בכביש 60 מאלעזר ועד צומת חוסאן, שישלים למעשה את כל הרחבת הכביש. כרגע ממתינים לתקצוב המשך הפרויקט כשהמועצות דוחפות לקידום הנושא.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך על כך: "המאמצים וההשקעה שלנו במועצה בנושא זה מניבים פירות. פריצת המנהרה הלילה היא עוד אבן דרך חשובה לקראת פתרון הפקקים, יש אור בקצה המנהרה. אני רוצה להודות לחברת מוריה, לחברת דן בן עמרם ולמשרד התחבורה שהוציא את הפרויקט לדרך ועכשיו אנו רואים את התוצאות. אנחנו נמשיך לעבוד על כך ונשים סוף לבעיית התנועה מגוש עציון לירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים