שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בשלב ראשון אשאר לגבש את האופוזיציה"
דרעי לא פורש
יו"ר ש"ס: "היה לי הרהורים למה מרן זצ"ל אמר כזה ביטוי קשה על הציונות הדתית "בית של גויים", אבל עכשיו הבנתי"
תגיות:
יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תוקף הערב (שני) את ממשלת לפיד-בנט ואמר כי "היה לי הרהורים למה מרן זצ"ל אמר כזה ביטוי קשה על הציונות הדתית "בית של גויים", אבל עכשיו הבנתי. זה דברי נבואה ממש. אנחנו רואים איך מתנהג מישהו ללא דעת תורה".

"בנט רץ לטווח קצר מאוד. הסקרים מראים שרוב ציבור ימינה מתנגדים, הוא נשאר בלי ציבור. בימין הוא גמר את הסיפור, והוא בונה על ציבור חדש. "רבות מחשבות בלב איש – ועצת ה' היא תקום". יש הרבה דרכים למנוע את הממשלה הזאת. עושים כל מה שיכולים, לא נשאיר אבן על אבן. יהיה לי זמן לפתח את המוסדות שלנו".

הוא התייחס לדיווחים כי הוא שוקל לפרוש מהכנסת: "אני לא פורש, פרסמו את זה בשבוע הבא ללא רשותי. השאלה היא טכנית – האם להישאר בחוץ ושטייב יישאר. אני עדיין מתלבט, הסבירו לי שבשלב הראשון חשוב שאני יישאר ואגבש את האופוזיציה".

דרעי הצטער על כך שהייתה ירידה באחוז ההצבעה של המפלגות החרדיות ואמר כי "זעקתי לבדי, כמה חשוב להצביע. מי יקח אחריות על כל הכוללים שיסגרו, בגלל שרצה להתנקם בנו ולא הצביע למפלגות החרדיות. בנט טוען שיש לו תמיכה במגזר שלנו".

ח"כ מתן כהנא ב׳קול ברמה׳: ״יש לממשלה הזו פוטנציאל גדול להצליח. ג׳ורג׳ בירנבאום הוא יועץ סקרים ולא יותר, אין לו שום מושג לגבי תפיסת עולמו של בנט״. לדבריו, ״כל הטריקים והשטיקים שנתניהו מנסה להוציא מהכובע לא רלוונטיים. הממשלה היא מעשה עשוי ותושבע בימים הקרובים״.

עוד הוסיף: ״בשלב זה מגיעה התנצלות לבוחרים שחושבים שההחלטה שלנו הייתה הונאה. אנחנו מצילים אותם מהמשך המשבר. מקווה שעוד שנה יודו לנו על ההחלטה״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים