שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בשל מחאת העובדים: נתב"ג יושבת היום לשעתיים
נתב"ג בצל הקורונה
המחאה היא על רקע המצוקה התעסוקתית הקשה שבה שרויים עובדי ענף התעופה הישראלי מאז פרוץ משבר הקורונה, את העצרת מוביל איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות
נתב"ג ללא נפש חיה | צילום: Stanislaw Tokarski, שאטרסטוק

בשל מחאת עובדי שדות התעופה: היום (ה') המראת הטיסות בנמל התעופה בן גוריון תיעצר בין השעות 10- 12 לחלוטין, כמו כן, נחיתת מטוסים תבוצע אך המטוסים לא יפרקו ממזוודות. על פי הערכות צפויות להתעכב כ 11 טיסות ממריאות בשל המחאה. הטיסות הנוחתות כ-10 במספר, כאמור תנחתנה, אך לא ינתן טיפול למטוסים.

במחאה ישתתפו עובדי הענף המאוגדים בהסתדרות: עובדי אל-על, עובדי ארקיע, טייסי ישראייר וחברות שירותי הקרקע לאופר GHI ו-QAS. המחאה היא על רקע המצוקה התעסוקתית הקשה שבה שרויים עובדי ענף התעופה הישראלי מאז פרוץ משבר הקורונה.

את העצרת מוביל איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, בראשות אבי אדרי. גם עובדי רשות שדות התעופה (רש"ת) יצטרפו למחאה, כאות הבעת סולידריות עם עובדי ענף התעופה – הענף שנפגע בצורה הקשה ביותר מתחילת מגפת הקורונה לפני כשנה וחצי. אלפי עובדי ענף התעופה פוטרו והוצאו לחל"ת, ועשרות אלפי עובדים עדיין לא שבו לעבודותיהם וחוששים לביטחונם התעסוקתי, ערב ראש השנה.

חברות התעופה ועובדי רשות שדות התעופה וחברות שירותי הקרקע מתכוונים לקיים היום עצרת מחאה בנמל התעופה בן גוריון בדרישה שהמדינה תסייע לחברות התעופה ותמנע את קריסתן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים