שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בתוך 3-4 שעות יתפרסמו התוצאות המדויקות"
מנכ"לית ועדת הבחירות
אורלי עדס אמרה כי ספירת הקולות תסתיים עוד היום ואז יוזנו הנתונים למערכת, ובהמשך יעברו תהליכי בקרה ובדיקות. "מקווה שמי שחזה אי סדרים התבדה"
קלפי | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

מנכ"לית ועדת הבחירות אורלי עדס אמרה בראיון ל'קול ברמה' כי "אנחנו במשמרת האחרונה ובתוך 3-4 שעות יתפרסמו התוצאות המדויקות לאחר בדיקה ובקרה". לדבריה, "בעקבות הצבת מצלמות הקלפי נוצרה הרתעה וכמות השיבושים היו קטנים בהרבה".

"אחר הצהריים אנחנו נסיים את הספירה ונזין את התוצאות למערכת", אמרה עדס בראיון ל'רדיו 103', וציינה כי תמונת המצב תתבהר אחרי שהתוצאות יעברו תהליכים רבים של בקרות ובדיקות. לגבי התוצאות הסופיות, אמרה עדס כי "התהליך אורך זמן אבל זה לא יהיה לקראת שבת, אלא קודם לכן".

עוד אמרה כי לא התבצעה ספירה מחודשת של מאה אלף מעטפות בגלל תקלה, וכי מדובר היה רק בבדיקה נוספת של המעטפות הרגילות. "זו לא הייתה ספירה מחודשת, המעטפות הרגילות נספרו במהלך שעות הלילה שבין שלישי לרביעי והסתיימה כל הספירה", הבהירה. "חלק מהם נבדקו והוקלדו מחדש אבל לא נספרו מחדש. זו הייתה בדיקה שערכה זמן".

לטענת המנכ"לית, אלמלא הקורונה, הספירה כבר הייתה מסתיימת: "נכון לרגע זה אנחנו בשלב של החלפת משמרות, בגלל התו הסגול נאלצנו לפצל את הספירה למספר משמרות, אחרת למעשה הייתם שומעים שסיימנו את הספירה לגמרי".

עדס התייחסה בנוסף לאפשרות כי יהיו מי שייטענו לזיופים בבחירות: "אנחנו נמצאים כאן שלושה ימים, אין לי מושג מה קורה ברשתות, לא רואה ולא קוראת. אני מקווה שהתחזיות הקודרות אכן התבדו, אני חושבת גם שזה המצב, אחרי שהציבור וגם אותם גורמים שטענו את הטענות ראו את ההתנהלות ביום הבחירות, שהיה אתגר עצום בעקבות הקורונה וגם את ההתנהלות במבצע ספירת הקולות שמתנהל תחת פיקוח מלא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים