שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בתיהם של 4 משפחות יהודיות נהרסו בבנימין
ממשלת בנט-עבאס
המשפחות מדווחות כי הוצאו בכוח מבתיהן בתוך דקות ספורות ומבלי שניתנה להם כל התראה או זמן להתארגן. תושבים שתיעדו את ההרס הורחקו אף הם בכוח מהמקום
ההריסות בגבעת מגרון. תמונת אילוסטרציה | צילום: באדיבות המצלם

מאות שוטרים ופקחי מנהל אזרחי פשטו הבוקר על גבעות גאולת ציון ורמת מגרון בבנימין כשהם מלווים בכלים כבדים, והחלו בהריסת בתיהם של 4 משפחות שנבנו בינתיים מחדש לאחר ההרס בשבוע שעבר. תושבים במקום מדווחים על אלימות משטרתית קשה שמופעלת. "הותר הרסן כנגד ציבור הגבעות ודמם הפך הפקר בעיני מערכת הביטחון".

המשפחות מדווחות כי הוצאו בכוח מבתיהן בתוך דקות ספורות ומבלי שניתנה להם כל התראה או זמן להתארגן. תושבים שתיעדו את ההרס הורחקו אף הם בכוח מהמקום.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בתגובה להרס הבוקר: "אנו דורשים שאת הכוחות האלה תפעיל הממשלה נגד השתלטות הענק של הערבים על אדמות המדינה. ישנם אלפי בתים וכבישים שהרשות הפלסטינית בונה וסוללת בניגוד לחוק כדי לכבוש את יהודה ושומרון, והדרג המדיני מתעלם מהם לחלוטין, ומאפשר לבנייה בלתי חוקית ערבית להשתלט על אזורים אסטרטגיים. האכיפה הסלקטיבית נגד יהודים חייבת להיפסק".

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' על הפינוי בגאולת ציון: "ממשלה עם מצפן מקולקל. לבדוואים מרחיבים את הבנייה הבלתי חוקית והממשלה מכשירה ומחוקקת עבורם את חוק החשמל, ואת ההתיישבות היהודית הורסים ומפנים. אוי לבושה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "המראות הקשים של גירוש יהודים מביתם חוזרים, כי ממשלת בנט עבאס הורסים את בתי משפחות המתיישבים שבאים ליישב את הארץ ולהגן עליה מפני פורעים ובאותו זמן יושבים ודנים על הסדרת חשמל בחוק למבנים בלתי חוקיים בנגב".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הדרום נכבש בבנייה מסיבית ללא היתרי בניה, או תוכניות וכל דאגתה של הממשלה היא להיטפל למשפחות יהודיות. ככה נראית מדיניות של ממשלת האחים המוסלמים ושר הבט"פ השמלאני, מכשירים בפזורה בתים לא חוקיים ומגרשים בגאולת ציון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים