שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בתי אבות בישראל יקלטו קשישים מאוקראינה
השר חשף
משרד הרווחה והביטחון החברתי ואיגוד בתי אבות ביוזמה חדשה: יקלטו עולים קשישים מאוקראינה ויפתחו עבורם את בתי האבות
חברת סיעוד | צילום: pikselstock, שאטרסטוק

בוועידה השנתית של איגוד בתי אבות שמתקיימת בימים אלה באילת, חשפו שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן ויו"ר איגוד בתי אבות יולי גת, את כוונתם לפתוח את בתי האבות בישראל לטובת קליטת מאות עולים קשישים מאוקראינה.

כמו-כן, נבחנת אפשרות להעניק מאות משרות לעולים מאוקראינה במערך הדיור המוגן ומסגרות הסיעוד.

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: "אני מודה לאיגוד בתי האבות על הנכונות שלהם להיות שותפים למאמץ הלאומי שלנו. מאז פרוץ המלחמה באירופה אנחנו במשרד הרווחה נערכים כל העת וממשיכים בהיערכות שלנו בשיתוף פעולה עם משרד החוץ, משרד העליה והקליטה ומשרדי ממשלה נוספים, בכדי לבחון את המענים שאנחנו יכולים לתת לעולים ולפליטים שמגיעים מאוקראינה".

"רק בימים האחרונים נדרשנו לסוגיית הילדים היתומים והנערים בסיכון שהגיעו מאוקראינה והקצנו 25 עובדי סוציאליים דוברי רוסית מטעם המשרד אשר יפגשו בילדים ובמלוויהם, יראיינו אותם ראיון היכרות ראשוני על מנת להתאים להם את המענה ההולם בהמשך. זו חובתנו המוסרית כמדינה וכחברה לדאוג לכך שיהיה מענה לאנשים שיגיעו מאוקראינה".

יולי גת יו״ר איגוד בתי האבות:"כואב לנו לראות את המתרחש באירופה. החלטנו למצוא פתרון למען רווחתם של פליטי המלחמה ולהעמיד לרשותם את השגרירים הטובים ביותר מהחברה הישראלית, צוותי בתי האבות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים