שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בתי כנסת בפתח תקווה נפרצו וספרי תורה חוללו
מזעזע
המשטרה פתחה בחקירה בעקבות פריצה לשני בתי כנסת בעיר, הלילה. מהמקום נגנבו כלי כסף וכסף מזומן, כאשר הפורצים מבזים את ספרי התורה ומשליכים אותם לארץ
תגיות:

זעזוע: שני בתי כנסת בעיר פתח תקווה נפרצו הלילה וספרי תורה חוללו באופן מחפיר. מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל פתחה בחקירה בגין חשד להתפרצות לשני בתי כנסת, הלילה, סמוך לצומת סגולה בפ"ת. מהמקום נגנבו כלי כסף וכסף מזומן מהקופות במקום.

ראש העיר רמי גרינברג אמר כי "לצערי, נחשפנו הלילה למראות קשים לאחר שנפרצו שני בתי כנסת בעיר, אהבת דניאל וחן הצפון. כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת, הפורצים לא הגיעו לסיפוק מלקיחת הממון אלא גם ביזו סיפרי תורה. מעשה כזה לא יכול לעבור לסדר היום, ועל כן גורמי הביטחון בעיריית פתח תקוה יחד עם המשטרה, יעשו כל שניתן כדי להביא את הפורצים הנאלחים לדין".

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' שוחח עם מפקד מחוז מרכז ניצב עמי אשד על הפירצה החמורה וחילול הקודש. ממ"ז מרכז אמר כי יעשה הכל לתפוס את הפורעים ולמצות את הדין עמם. ח"כ ברוכי הודה לו על שיתוף הפעולה ועמידתו למען כלל הציבור בפרט בימים אלו בהם ישנם אתגרים רבים העומדים על הפרק.

חה"כ אוריאל בוסו הגיע לזירת האירוע בפתח תקוה נפגש עם הגבאים במקום בו הושלכו ספרי התורה והמראות הקשים ע"י קיצונים, "כתושב העיר בפרט וכיהודי מאמין בכלל חובתינו להביע מחאה נוכח אירועים מהסוג הזה אני מאמין שהצוות המקצועי שהגיע למקום יקח את הממצאים ויגיע לפורעים למצות איתם את הדין".

ח״כ ארבל (ש"ס) בתגובה לפריצות בתי הכנסת שהתרחשו הלילה: ״המראות הקשים משכונת חן הצפון בפתח תקוה מזכירים ימים אפלים בהיסטוריה. אני סמוך ובטוח כי רשויות אכיפת החוק יעשו הכל בכדי לשים את ידם על הפורעים הארורים שביזו את כבוד התורה״.

חה"כ יוסי טייב: ״חילול בית הכנסת וביזוי ספרי התורה הלילה בפתח תקווה הם מעשה נוראי ושפל. המראות מכאיבים את הלב ומעוררים תחושות קשות. מדובר בפשע נורא נגד כל מה שקדוש ויקר לעם היהודי, עלינו לעשות חשבון נפש איך במדינה יהודית מגיעים למצב הזה, אני קורא לרשויות אכיפת החוק לבדוק את האירוע ולהביא את המשחיתים לדין בהקדם האפשרי״.

ראובן יוסופוב, ראש המועצה הדתית פ"ת בתגובה לחילול בתי הכנסת בעיר: "כל הקווים האדומים נחצו. הלילה נפרצו 2 בתי כנסת בעיר, נחשפנו למראות מזעזעים, כואב שזה קורה כאן בארץ ישראל. כולי תקווה שגורמי האכיפה ישימו ידם על מחללי בתי הכנסת. ראש העיר רמי גרינברג והמועצה הדתית בראשותי, תדאג כבר היום לסייע ככל שניתן בשיקום וסיוע לקהילות ולגבאים ככל שניתן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים