שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אדל ז"ל שנחנקה משרוך נפטרה, המעון נסגר
טרגדיה בקרית גת
לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מאז שנת 2017 ועד היום נפטרו 22 ילדים כתוצאה מחנק חיצוני. ב-29% מהמקרים, הילדים היו מתחת לגיל 4
תגיות:
מעונות יום | צילום: Aleksander Krsmanovic, שאטרסטוק

טרגדיה בדרום: אדל אסולין ז"ל, פעוטה בת שנתיים וחצי שפונתה לפני כשבוע לביה"ח ברזילי לאחר שנחנקה ככל הנראה משרוך שאותו לעסה בעת שהייתה בחצר גן ילדים, נפטרה הבוקר (ג) בבית החולים.

כזכור, לפני כשבוע בשעות הבוקר, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פעוטה שנחנקה משרוך של קפוצ'ון במעון בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי, ביצעו פעולות החייאה ולאחר שחזר הדופק – פינו לביה"ח ברזילי את הפעוטה כשהיא במצב יציב. כאמור לאחר ימים של טיפול אינטנסיבי, הפעוטה לא שרדה.

איילת קדר, דוברת המרכז הרפואי ברזילי: "לצערנו, למרות הטיפול והמאמצים להצלתה, נקבע מותה של הילדה".

מהמועצה הדתית קריית גת נמסר: "אבלים דואבים וכואבים על פטירתה הטראגי והכואב של הפעוטה אדל אסולין, תושבת העיר קריית גת, מועצה דתית קריית גת והעיר כולה שולחים תנחומים וחיזוקים למשפחת אסולין היקרה על האובדן העצום והקשה".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מאז שנת 2017 ועד היום נפטרו 22 ילדים כתוצאה מחנק חיצוני. ב-29% מהמקרים, הילדים היו מתחת לגיל 4.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "המקרה המזעזע בקרית גת חייב להדליק נורת אזהרה להורים. שרוכים שנתפסים במתקני משחק מסוכנים ועלולים לגרום לחנק. מומלץ להוציא את השרוכים מתוך הקפוצ'ון. בגדי החורף צריכים לחמם את הילדים, אבל לשמור שלא יפריעו להם לשחק, לא יהיו מסורבלים לתנועה ולא יסכנו את חייהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים