שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בת 60 מצאה את מותה בתאונה עם רכב פרטי
בני ברק
הפצועה פונתה במצב בינוני לבית החולים לקבלת טיפול, אך בהגיעה לבית החולים היתדרדר מצבה הרופאים נאלצו לקבוע את מותה

צוותי רפואה הוזעקו הבוקר (ה') בעקבות דיווח על אישה כבת 60 שנפגעה באורח קשה בתאונת דרכים ברחוב קוטלר בני ברק. הפצועה פונתה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

לפי עדי ראייה שנכחו במקום, האישה חצתה את הכביש ונדרסה על ידי רכב פרטי, ונלכדה תחתיו. בהערכה ראשונית הוגדר מצבה של הפצועה בינוני ושהיא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול, אך בהגיעה לבית החולים היתדרדר מצבה. שוטרים שהגיעו למקום יחד עם בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירת המקרה.

פראמדיקית מד"א רות רז סיפרה: "הפצועה שכבה על הכביש כשחלק מגופה לכוד מתחת לרכב. יחד עם כונני מד"א חילצנו אותה תוך כדי טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון".

יעקב ישראל מלכה חובש באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו בזירה סיוע ראשוני לפצועה שמצבה הוגדר בינוני. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים".

"הגענו לזירת תאונת הדרכים בה הולכת רגל כבת 60 נחבלה בפלג גופו העליון לאחר שנפגעה מרכב", סיפרו חובשי הצלה לייבי וייס ויהודה מור. "יחד עם הפראמדיקים של מד"א הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים