שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בת 76 קיבלה חיסון רביעי נגד קורונה
תקלה חמורה
ממשרד הבריאות נמסר: "משרד הבריאות מתדרך את קופות החולים לקראת כל חיסון, בעקבות המקרה המוזכר חודדו הנהלים לכל קופות החולים"
חיסון של פייזר | צילום: Haris Mm, שאטרסטוק

מטופלת תושבת רחובות בת 76 הגיעה היום (ג') לקופת החולים על מנת להתחסן נגד שפעת, אך כשהגיעה לביתה הופתעה לגלות שקיבלה נגד קורונה – בפעם הרביעית. כך דיווחה ענבר טויזר.

“אני אחרי שלושה חיסוני קורונה, וקבעתי תור לחיסון שפעת בכללית במתנ”ס רחובות”, סיפרה. “כשהגעתי, הנציגה קראה לי להיכנס פנימה, החובשת נתנה לי חיסון וחזרתי הביתה”.

כשנכנסה לביתה ובדקה את המסמכים, הופתעה לגלות שנפלה טעות: “ראיתי שרשום בטופס שקיבלתי מהאחות ‘חיסון מספר שלוש’. כך הבנתי שקיבלתי חיסון קורונה במקום שפעת. נלחצתי קצת, חזרתי וראיתי שבאותו המקום יש עמדות צמודות לשני החיסונים”.

המטופלת דיווחה מיידית למשרד הבריאות, ולתומה חשבה שהיא זו שטעתה ונכנסה למתחם חיסוני הקורונה מה שהוברר כלא נכון: "חשבתי שהתבלבלתי ונכנסתי למקום הלא נכון. למחרת שוחחתי עם חברה והיא אמרה לי שבדיוק באותו החדר היא קיבלה את החיסון לשפעת, כך שלא טעיתי והגעתי למקום הנכון".

היא הוסיפה: “אני לא יודעת איך זה ישפיע עליי. אמרו לי שיהיה בסדר ושאני לא צריכה לדאוג. ביקשו שאדווח במקרה של תופעות לוואי חריגות. סיפרתי על זה לרופאה שלי. היא כתבה את זה בתיק הרפואי שלי, אבל לא הייתי שקטה. המסר הוא שאולי צריך להיזהר ולהבדיל בין המקום שבו מקבלים חיסון שפעת לבין זה שבו מקבלים חיסוני הקורונה”.

ממשרד הבריאות נמסר: "משרד הבריאות מתדרך את קופות החולים לקראת כל חיסון ומפרט את אופן מתן החיסון תוך דגש על בדיקה ואימות סוג החיסון בפני המתחסן בטרם יחוסן. בעקבות המקרה המוזכר חודדו הנהלים לכל קופות החולים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים