שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בת 8 וחצי מורדמת ומונשמת עם שפעת מסוג A
במרכז הרפואי מאיר
הילדה התעוררה עם קושי נשימתי כבד ובני משפחתה החלו מיד בביצוע הנשמה ופעולות מצילות חיים, ובהמשך בסיוע מד"א פונתה למיון ילדים במרכז רפואי מאיר
ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום | צילום: Lerner Vadim, שאטרסטוק

ילדה בת 8 וחצי מאזור השרון מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז רפואי מאיר בעקבות שפעת זן A.

הילדה הובהלה בשעות הבוקר למיון ילדים במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית לאחר אירוע של הכחלה וקשיי נשימה משמעותיים בביתה, כיממה שנייה למחלת חום המלווה בכאב גרון והרגשה כללית רעה.

הילדה התעוררה עם קושי נשימתי כבד ובני משפחתה החלו מיד בביצוע הנשמה ופעולות מצילות חיים, ובהמשך בסיוע מד"א פונתה למיון ילדים במרכז רפואי מאיר.

מיד עם הגעתה למיון היא הוכנסה לחדר החייאה והחלה לקבל טיפול תומך ובהמשך הועברה לחדר ניתוח ובשיתוף צוות א.א.ג ילדים והרדמה ילדים היא הונשמה בעקבות אבחנה של בצקת חמורה בדרכי הנשימה.

ד"ר דגנית אדם כהן, מנהלת יחידת טיפול נמרץ ילדים במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "מדובר במקרה חמור של דלקת דרכי הנשימה על רקע מחלה ויראלית. אני רוצה לשבח את בני משפחתה של הילדה, שלא איבדו עשתונות והחלו בטיפול באופן מיידי כולל הזעקה של סיוע רפואי. השנה, בכל יחידות טיפול נמרץ ילדים בארץ אנו עדים למקרים קשים של סיבוכי שפעת מסוג זן A שלצערי עלולים להוביל למצבים מסכני חיים ואף למקרי תמותה.

רק בשבועיים האחרונים טיפלנו ביחידת טיפול נמרץ ילדים במאיר בארבעה ילדים שהגיעו במצב קשה עקב המחלה אשר כולם אינם מחוסנים לשפעת. על אף החשש של כולנו ממגיפת הקורונה, אין להקל ראש גם בהתמגנות כנגד מחלת השפעת שידועה בתחלואה קשה ושכיחותה גבוהה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים