שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » ב.מ.וו עם שני אופנועי Heritage חדשים
אופנוענים התפקדו
הגראנד טורר האמריקאי (ה- R 18 Transcontinental) והבאגר (ה- R 18 B) מצטרפים למשפחת דגמי ה- R 18 הפופולריים במיוחד בארצות הברית, עם חבילות עשירות
תגיות:
האופנועים החדשים מבית ב.מ.וו | צילום: יצרן

חטיבת BMW Motorrad של דלק מוטורס מודיעה היום על הגעתם לישראל של שני דגמי אופנועי Heritage חדשים: ה- R 18 B וה- R 18 Transcontinental.

הגראנד טורר האמריקאי (ה- R 18 Transcontinental) והבאגר (ה- R 18 B) מצטרפים למשפחת דגמי ה- R 18 הפופולריים במיוחד בארצות הברית. בדומה לדגמי ה- R 18 הקודמים, ה- R 18 Transcontinental וה-R 18 B החדשים משלבים את העוצמה של "הבוקסר הגדול" עם אבזור ייחודי ומראה מעוצב, ומתאפיינים בשלדה הקלאסית המבוססת על הדגמים ההיסטוריים.

כל אלה הופכים את ה- R 18 Transcontinental לאופנוע האידאלי לטיול ולרכיבות ארוכות בסגנון אמריקאי – לבד או עם נוסע נוסף ומטען. מצד שני, ה- R 18 B מתמקד ברוכב ונועד לספק חוויית רכיבה מסעירה. הוא הכלי המושלם לשיוט ולרכיבות טורינג נינוחות.

המאפיינים המיוחדים של ה- R 18 Transcontinental החדש כוללים: פיירינג קדמי עם מגן רוח גבוה, מסיט רוח וכנפונים. לוח מחוונים עם ארבעה שעונים אנלוגיים עגולים ומסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ', פנס קדמי נוסף, מערכת שמע מבית Marshall, מגיני מנוע, מזוודות צד, ארגז, חימום למושב, גימור כרום ומנוע בצבע כסף מטאלי.

לעומתו, ה- R 18 B החדש מגיע בין השאר ללא ארגז, בעיצוב באגר קלאסי, מגן רוח נמוך, מושב צר יותר ומנוע בגוון שחור מט.

מנוע הבוקסר העוצמתי

לב ליבם של ה- R 18 Transcontinental וה- R 18 B החדשים הוא מנוע בוקסר בעל 2 צילינדרים המכונה "הבוקסר הגדול" אשר פותח במיוחד לדגמי R 18. מנוע מרשים זה פועל בטכנולוגיה מתקדמת והוא משקף את המסורת של מנועי בוקסר מקוררי אוויר. המנוע מציע חוויית רכיבה מעוררת השראה הממשיכה מורשת בת כמעט מאה שנים שהחלה ב-1923, השנה שבה BMW Motorrad התחילה לייצר אופנועים.

זהו מנוע כפול הצילינדרים העוצמתי ביותר שנבנה אי-פעם בייצור סדרתי בנפח של 1,802 סמ"ק. ההספק המרבי הוא 91 כ"ס ב-4,750 סל"ד. בטווח המהירויות שבין 2,000 ו-4,000 סל"ד הוא מספק מומנט העולה על 150 ניוטון מטר, כוח משיכה אימתני וצליל עמוק.

השלדה

ליבה של השלדה ב- ntinentalR 18 Transco וב- R 18 B החדשים היא מסגרת צינורות בלולאה כפולה מפלדה עם שדרה העשויה מחלקי מתכת. עיצוב המנציח את המסורת המוכרת של BMW Motorrad בייצור שלדות מסוג זה.

איכות הייצור הגבוהה במיוחד ותשומת הלב לפרטים מורגשות היטב – לדוגמה, חיבורי הריתוך שבין צינורות הפלדה והיצקת או החלקים המחושלים. בדומה לעיצוב של ה- BMW R 5 האגדי, הזרוע האחורית מאחסנת בתוכה את הינע הציר האחורי בעזרת חיבורים בורגיים.

מערכת המתלים

רכיבי המתלה שב- R 18 Transcontinental וב- R 18 B החדשים משחררים את הרוכב מאפשרויות כוונון מיותרות. במקומן, האופנוע מצויד במזלג טלסקופי ובמתלה מרכזי בעל חיבור ישיר אל הזרוע האחורית עם אפשרות לכוונון אוטומטי של העומס המוקדם על הקפיץ ושל מהלך השיכוך. כך ניתן להבטיח שליטה מעולה על הגלגלים ורמת נוחות תגובתית. כדי לקבל את רמת התגובה הטובה ביותר האפשרית בעת רכיבה עם נוסע ומטען מלא, המתלה האחורי מצויד בפעולת שיכוך המשתנה בהתאם למהלך ופעולת כוונון עומס אוטומטית. בדומה ל- BMW R 5 האגדי, צינורות המזלג סגורים בתוך שרוולים. קוטר צינור המזלג הוא 49 מ"מ ומהלך המתלה הקדמי והאחורי הוא 120 מ"מ. ה- TranscontinentalR 18 וה- R 18 B החדשים מצוידים בבלמי דיסק כפול מלפנים ובבלם דיסק בודד מאחור, בקליפרים קבועים בעלי 4 בוכנות ובמערכת ה- ABS האינטגרלית המלאה של BMW.

שני הדגמים מצוידים כסטנדרט בבקרת שיוט דינמית DCC. בקרת השיוט הדינמית מתאימה אוטומטית את מהירות הרכיבה בהתאם להגדרת הרוכב. בזכות הדינמיות היא שומרת על מהירות הרכיבה שנבחרה מראש, גם בעת רכיבה בירידות. בקרת השיוט האקטיבית (ACC) מאפשרת רכיבה רגועה תוך שמירה על מרחק בטוח בלי שתצטרכו להתאים את מהירות הרכיבה לרכב שלפניכם. בעזרת חיישני רדאר המותקנים בפיירינג הקדמי המערכת יכולה להאיץ אוטומטית את האופנוע למהירות שכווננה או לבלום אותו בהתאם למצב בדרך. מלבד זאת, מערכת ה-ACC מאפשרת להיכנס לפניות בצורה בטוחה במיוחד. בעת הצורך, מערכת בקרת הפנייה מאיטה אוטומטית את מהירות הנסיעה למהירות המתאימה לפנייה נוחה ובטוחה.

שני הדגמים מצוידים ברגליות מרכזיות בהתאם לפילוסופיה של BMW Motorrad.

תנוחה קלאסית זו מאחורי המנוע אופיינית ל-BMW ומאפשרת רכיבה אקטיבית ונינוחה תוך כדי שמירה על שליטה מלאה. ה- R 18 Transcontinental מצויד במושב נוח במיוחד ובחימום מושב כסטנדרט במטרה לשמור על נוחות הרכיבה של הרוכב והנוסע בנסיעות ארוכות. ה- R 18 B מצויד במושב כפול צר יותר. ה-R 18 Transcontinental מצויד כסטנדרט במשטחי רגליים וה- R 18 B מגיע עם רגליות רחבות ונוחות אף יותר מאלה של ה- R 18.

לוח מחוונים עם שעונים עגולים בעיצוב קלאסי ומסך TFT צבעוני חדש בגודל 10.25 אינץ' עם יכולת קישוריות ומערכת ניווט המאפשרת לכם לתכנן את הטיול שלכם בנוחות.

לוח השעונים, שעוצב במיוחד לדגמים אלה, כולל ארבעה שעונים עגולים אנלוגיים ומסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ' המשתלב בהרמוניה עם המראה הקלאסי. עם הכיתוב האייקוני "BERLIN BUILT" (מיוצר בברלין) והתצוגה הצבעונית הקלה לקריאה, העיצוב מציג את המידע באופן פונקציונלי ומיטבי.

שלושה מצבי רכיבה עם מערכות ASC ו-MSR כסטנדרט השומרות על רמה גבוהה של הנאה מרכיבה ובטיחות. הילוך אחורי ובקרת זינוק בעלייה (אופציה).

כדי לעמוד בדרישות הלקוחות השונים, שני הדגמים מצוידים בשלושה מצבי רכיבה "Rain" (גשם), "Roll" (רול) ו-"Rock" (רוק) כסטנדרט, אבזור חריג בסגמנט זה. רמת האבזור הסטנדרטית כוללת גם מערכת ASC (בקרת יציבות אוטומטית) המעניקה לאופנוע רמת בטיחות גבוהה ברכיבה. בנוסף, שני הדגמים מצוידים כסטנדרט בבקרת משיכה (MSR). ההילוך האחורי הופך את פעולות התמרון לפשוטות ובקרת הזינוק בעלייה מאפשרת לכם להתחיל את הרכיבה בעלייה בקלילות.

העיצוב היוקרתי של ה- R 18 Transcontinental והסטייל הזורם של ה- R 18 B משתלבים בצורה מושלמת עם הפיירינג הקדמי, מזוודות הצד, ובמקרה של ה-R 18 Transcontinental, גם עם הארגז.

שניהם מציעים גרסה עדכנית של העיצוב האייקוני של אופנועי הטורר והקרוזר הגדולים של ימים עברו. העיצוב הטהור, שהתגבש הודות לאופנועים הקלאסיים של BMW Motorrad, מתגלה בפרטים רבים. אלמנטים פונקציונליים ועיצוביים כגון מסגרת צינורות בלולאה כפולה, מיכל דלק דמוי טיפה בנפח של 24 ל', גל הינע חשוף וצביעה עם קווים כפולים (אופציה) מתכתבים עם אופנועי הבוקסר האגדיים של BMW.

גם המתלה מחזיר אותנו שנים אחורה. הזרוע האחורית הכפולה ובולם הזעזועים המרכזי, מגיעים ישירות מהשלדה הקשיחה של ה- R 5 והם הותאמו בצורה מושלמת לעידן הנוכחי.

מערכת השמע מבית Marshall מציעה חוויית צליל מרגשת. המערכת המגיעה כסטנדרט בשני הדגמים, פותחה בשיתוף פעולה עם חברת Marshall הבריטית והיא כוללת 2 רמקולים בפיירינג הקדמי. סוגרים בגוון שחור עם הכיתוב Marshall משלימים את המראה הקלאסי. מזה 60 שנה, חברת Marshall, אשר נוסדה במקור בהאנוול לונדון, וממוקמת כיום בבלצ'לי, מילטון קינס, מייצרת מגברי גיטרות אגדיים למוזיקאים הטובים ביותר בעולם. משנת 2012 החברה הרחיבה את מגוון מוצריה החלה לייצר אוזניות מתקדמות ורמקולים אקטיביים המיועדים לחובבי מוזיקה.

שני הדגמים ישווקו בכל העולם גם בגרסאות First Edition ייחודיות. בגרסאות אלה, ה- R 18 כולל מאפיינים ייחודיים בגימור שחור מבריק קלאסי וקו לבן כפול. אלמנטים נוספים כוללים משטחים מעוצבים ומיוחדים (חבילת כרום), תפירה איכותית על המושב והכיתוב "First Edition".

מבחר האביזרים המקוריים של BMW Motorrad כולל אפשרויות רבות להתאמה אישית. קולקציית חלקי האלומיניום המעובדים המוכרת מה- Classic R 18 וה-R 18, אשר עוצבו בשיתוף פעולה עם Roland Sands Design, זמינים כעת גם בשני הדגמים החדשים. BMW Motorrad פועלת בשיתוף פעולה עם יצרנית מערכות השמע הבריטית Marshall. חברת BMW Motorrad מציעה מגוון תוספות אופציונליות איכותיות במיוחד כגון alaxy Dustption 719 GO בגימור מטאלי ומבחר אביזרים מקוריים של BMW Motorrad.

דגשים עיקריים:

  • פיירינג המגן על הכידון ומספק הגנה מעולה מפני רוחות ומזג האוויר.
  • מגן רוח גבוה (R 18 Transcontinental).
  • מגן רוח נמוך (R 18 B).
  • מזוודות בצבע הגוף (27 ל', עם מערכת שמע 26.5 ל').
  • ארגז מבודד רעידות בצבע הגוף (48 ל', עם מערכת שמע 47 ל', R 18 Transcontinental בלבד).
  • מגיני רוח בצבע הגוף (R 18 Transcontinental בלבד).
  • מיכל דלק בנפח של 24 ל'.
  • לוח מחוונים עם ארבעה שעונים עגולים אנלוגיים ומסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ'.
  • מנוע הבוקסר הגדול ביותר של BMW בנפח של 1,802 סמ"ק.
  • הספק של 91 כ"ס ב-4,750 סל"ד, מומנט מקסימלי של 158 ניוטון מטר ב‑3,000 סל"ד.
  • 150 ניוטון מטר זמינים מ-2,000 סל"ד ועד 4,000 סל"ד
  • הינע חשוף בגוון ניקל המבוסס על הדגם הקלאסי.
  • שלדת צינורות פלדה בעיצוב לולאה כפולה עם שדרה העשויה מחלקי מתכת.
  • זרוע אחורית עם הינע סגור בעיצוב מסגרת קשיחה.
  • מזלג טלסקופי עם שרוולים ובולם אחורי מרכזי עם פעולת שיכוך המשתנה בהתאם למהלך ופעולת כוונון עומס אוטומטית השומרים על איכות רכיבה אופטימלית בכל התנאים.
  • אלמנטים ארגונומיים לשיוט נינוח תוך שמירה על שליטה מלאה באופנוע.
  • בלמי דיסק מלפנים ומאחור וגלגלי יצקת מסגסוגת קלה.
  • מערכת ABS אינטגרלית מלאה של BMW.
  • בקרת שיוט דינמית (DCC) כסטנדרט.
  • בקרת שיוט אקטיבית (ACC) – בקרת שיוט עם שמירת מרחק אינטגרלית לרכיבה רגועה (אופציה).
  • טכנולוגיית פנסי LED עדכנית בעיצוב קלאסי.
  • פנס ראשי מתכוונן בפנייה המאיר בצורה טובה יותר את הכביש במהלך פנייה (אופציה בתשלום).
  • מגן מנוע (R18 Transcontinental בלבד)
  • חימום מושב כסטנדרט (R 18 Transcontinental בלבד).
  • ידיות כידון מחוממות כסטנדרט.
  • מתג הפעלה לכוונון רציף של משטחי הרגליים (סטנדרט ב-R 18 Transcontinental).
  • מערכת Keyless Ride.
  • שלושה מצבי רכיבה ומערכת ASC ו-MSR כסטנדרט.
  • מערכת עזר לנסיעה לאחור לביצוע תמרונים נוחים ובקרת זינוק בעלייה להתחלת נסיעה קלה בעליות (אופציה).
  • שלושה צבעים אטרקטיביים: בנוסף לצבע השחור ולצבע המטאלי 719‎ Galaxy Dust (אופציה) שני הדגמים זמינים גם בצבע Manhattan מט מטאלי.
  • ה-R 18 Transcontinental First Edition וה-R 18 B First Edition: מראה ייחודי בצבע ובכרום.
  • מבחר עצום של תוספות ואביזרים מקוריים של BMW Motorrad וקולקציה מגניבה של Ride & Style.
  • חבילת האבזור Option 719 כוללת ציוד אופציונלי איכותי וייחודי ואביזרים אופציונליים מקוריים של BMW Motorrad.

בגזרת המחירים כולל מע"מ:

R 18 B

Pure – 230,000 ₪

First Edition – 245,000 ₪

R 18 Transcontinental

Pure – 235,000 ₪

First Edition – 250,000 ₪

1 האופנועים החדשים מבית ב.מ.וו
צילום: יצרן
2 האופנועים החדשים מבית ב.מ.וו
צילום: יצרן
3 האופנועים החדשים מבית ב.מ.וו
צילום: יצרן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים