שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » ב-7 ימים ניתנו קנסות בסך 18 מיליון ש"ח
בשבוע האחרון נגבו כ-4 מיליון שקלים – כפול מאשר שבוע רגיל שלפני הסגר. המרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה דווח על גבייה מוגברת מאזרחים שקיבלו את הקנסות
סגר | צילום: דוברות המשטרה

מנתוני המרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה, אשר גובה את קנסות הקורונה שמטילה המשטרה, מתברר שלמרות הסגר המהודק, אזרחים רבים ממשיכים שלא לשמור על ההנחיות ולקבל קנסות.

בשבעת הימים האחרונים ניתנו כ-28,761 קנסות בערך כספי של 18,446,000 ₪ רובם (96%) בגין אי-עטית מסיכה. במקביל לכך המרכז מדווח על גבייה מוגברת מאזרחים שקיבלו את הקנסות. עד כה שולמו 143,460 קנסות בגובה של 72,511,744 ₪

בשבוע האחרון נגבו כ-4 מיליון שקלים – כפול מאשר שבוע רגיל שלפני הסגר. לכ-140,000 אזרחים שהמועד הקובע לתשלום הקנס חלף התווספו פיגורים בערך של כולל של 35 מיליון שקלים, ואחרי הסגר יחלו במרכז לגביית קנסות בהליכים לגביית התשלום מחשבונות הבנק שלהם.

מנהל המרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה, דורון תשתית, מסר, כי "נראה שהמסר שמדובר בקנסות שיגבו עד האחרון שבהם מחלחל לאזרחים. הטלת קנסות על הפרת תקנות היא הכלי הכמעט יחיד בו עושים שימוש כדי לאכוף את כללי הזהירות שנועדו לשמור על בריאות הציבור, והנתונים מראים שמדובר בכלי אפקטיבי ויעיל. המרכז מוצף באלפי פניות של אזרחים לקבלת סיוע בפריסת החוב והפחתת הפיגורים שנצברו וכולם מקבלים סיוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים