שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גאב"ד היכל הוראה סייר בבית החולים
קבע מזוזה
הגאון ר' משה בראנדסדורפר סייר במרכז הרפואי שמיר וקבע מזוזה במקום: "לא חשבתי שאפשר להגיע לכזו רמה בכשרות בבית החולים"
הגאון ר' משה בראנדסדורפר סייר במרכז הרפואי שמיר | צילום: באדיבות המצלם

מהפכת הכשרות בשמיר:  הגאון ר' משה בראנדסדורפר שליט"א גאב"ד היכל הוראה מרבני העדה החרדית ערך סיור מקיף במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ואף כובד בקביעת מזוזה במחלקת היולדות החדשה. 

לסיור התלוו הנהלת המרכז הרפואי, סגן מנהל מחלקת יולדות ד"ר מושקוביץ, וכן רב בית החולים הרה"ג  הראל פדידה, מנהל בית חבד אסף הרופא הרב מנדי בקרמן, משגיח הכשרות הרב חיימוביץ ומנהל קשרי הקהילה הרב משה קורניק. 

הרב סייר במטבחים של בית החולים והתפעל מרמת ההידור הגבוהה הנהוגה בשניהם, בדגש על המטבח שהוכשר במיוחד עבור הציבור החרדי. "לא חשבתי שאפשר להגיע לכזו רמה של כשרות", אמר הרב.  בהמשך סייר הרב באגפים השונים תוך שהוא עומד על המהלכים שהפכו את בית החולים למהודר ביותר בארץ בהיבט של טומאת כהנים. 

כפי שציינו בתחילת הכתבה, המרכז הרפואי ‘שמיר’ השלים לאחרונה מהלך דרמטי במסגרתו פועל בשטח בית החולים מטבח מיוחד עבור מנות המהדין שמסופקות לציבור החרדי המגיע לבית החולים. עד כה הקפידו בשמיר על אספקת מנות בכשרות מהודרת, אך החידוש במהלך הנוכחי הוא שהאוכל מוכן ומבושל במטבח ייחודי, דבר שהוא בבחינת הוספת הידור על הידור.

כעת יכולים המאושפזים החרדים בשמיר ומלוויהם להנות מארוחות עשירות ומשביעות בכשרות מהודרת שהוכנו במטבח מיוחד. יצוין כי כל המוצרים במטבח עומדים תחת פיקוח של 1 מגופי הכשרויות המהודרות ביותר: בדצ העדה החרדית, הרב לנדא והרב רובין

הסטנדרט הכשרותי המתואר הוא המהודר ביותר בבתי החולים הממשלתיים בישראל, לרבות כאלו המצויים בתוך ריכוזים חרדים. רבנים ואישי ציבור בירכו את בית החולים על היוזמה החשובה והביצוע, וציינו כי "הדבר מהווה בשורה אדירה עבוד ציבור שומרי הכשרות בארץ". 

1 הגאון ר' משה בראנדסדורפר סייר במרכז הרפואי שמיר
צילום: באדיבות המצלם
2 הגאון ר' משה בראנדסדורפר סייר במרכז הרפואי שמיר
צילום: באדיבות המצלם
3 הגאון ר' משה בראנדסדורפר סייר במרכז הרפואי שמיר
צילום: באדיבות המצלם
4 הגאון ר' משה בראנדסדורפר סייר במרכז הרפואי שמיר
צילום: באדיבות המצלם
5 הגאון ר' משה בראנדסדורפר סייר במרכז הרפואי שמיר
צילום: באדיבות המצלם
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים