שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גבר בן 50 נפצע קשה מנפילה מגג מרפסת
ירושלים
מוטי ליבוביץ חובש איחוד הצלה מסר: "העובדים במקום סיפרו לנו כי הוא נפל מגג מפרסת מפלסטיק שנשבר והוא נפל פנימה לתוך המרפסת"
כוחות איחוד הצלה. תמונת אילוסטרציה | צילום: איחוד הצלה

צוותי הרפואה של מגן דוד אדום יחד עם צוותי איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר כבן 50 שנפצע קשה כתוצאה מנפילה מגג מרפסת תוך כדי עבודתו ברחוב מעגלי הרי"מ לוין בירושלים.

מוטי ליבוביץ חובש איחוד הצלה מסר: "העובדים במקום סיפרו לנו כי הוא נפל מגג מפרסת מפלסטיק שנשבר והוא נפל פנימה לתוך המרפסת. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני ומצבו בשלב זה מוגדר קשה".

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 10:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פועל שנפל מגובה במהלך עבודתו ברחוב מעגלי הרי"ם לוין בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש, מורדם ומונשם. טימור

חובש רפואת חירום במד"א גרשון אסטריק סיפר: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב בסמוך לבניין מגורים כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה לאחר שנפל מגובה של כ-4 מטרים במהלך עבודתו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה."

מדוברות המשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה הוזעקו לפני זמן קצר למרכז העיר בירושלים בעקבות נפילה מגובה של פועל (44), אשר פונה לטיפול רפואי במצב קשה".

חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות המקרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים