שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » גבר דקר את אשתו וקפץ מהקומה השביעית
הלם בעיר החרדית
צוותי הרפואה שהוזמנו בעיצומה של השבת נוכחו לגלות מקרה קשה של גבר שדקר את אשתו ולאחר מכן קפץ מהמרפסת בקומה השביעית • בני הזוג שוכבים במצב קשה בשיבא תל השומר
כוחות המשטרה בזירה במודיעין עילית | צילום: דוברות המשטרה

הלם וזעזוע בשכונת ברכפלד במודיעין עילית נוכח המקרה הקשה שהשאיר את תושבי העיר המומים, לאחר שבשעה 17:42 בשבת האחרונה התקבל דיווח במוקד המשטרה על גבר בן 40 ממודיעין עילית שקפץ מהקומה השביעית, לאחר שדקר את בת זוגו. בסריקות שנערכו בבניין אותרה אשתו, 37, בדירתם, כשהיא בהכרה מעורפלת ועם פציעות רבות של דקירות בגופה.

מחקירה ראשונית עולה כי בני הזוג אינם מוכרים למשטרה, וכי לא ידוע על תלונות קודמות של אף אחד מהם. שני בני הזוג פונו במצב קשה ולא יציב לבית החולים שיבא. מחקירת המקרה עולה כי הגבר דקר את אשתו בדירה בהם התגוררו ולאחר מכן קפץ ממרפסת הקומה השביעית כשהוא נוחת במרפסת הקומה השנייה, אך הלה התרומם על רגליו וקפץ משם אל המדרכה.

השכנים בבניין מספרים כי בני הזוג עברו להתגורר ביחידת הדיור לפני מספר חודשים, והמעיטו בשיחות עם השכנים בבניין. אחד הדיירים בבניין סיפר: "הייתי בבית ושמעתי צעקות. ניגשתי לחלון וראיתי אותו שוכב במרפסת. הכנסתי את הילדים הביתה שלא יסתכלו, וניסיתי להבין מה קורה. הוא התרומם, והיה מרוח כולו בדם. השכנים מסביב ואני קראנו לו לא לעשות את זה, ניסינו לעצור אותו, אבל הוא קפץ למדרכה. התקשרנו למד"א, וכשהם הגיעו אמרנו להם שאשתו מתגוררת למעלה, ושכדאי לבדוק אותה. לא שמענו שום צעקות מהדירה״.

אורן קיינר, פרמדיק של מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים, כשהצוות הנוסף עלה לדירה". הצוות מצא את האשה דקורה בכל חלקי גופה ובמצב קשה, הצוות הרפואי פינה תוך פעולות חבישה לעצירת הדימומים.

רפ"ק צחי חלפון, מפקד תחנת מודיעין עילית אמר הבוקר לרשת ב' כי "בגלל מצבם לא הייתה אפשרות לחקור אותם. אני מקווה שהאישה תשרוד ותתאושש, אתמול המצב היה קשה, אבל ראינו איך היא נאבקת על חייה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים