שיתוף
תגובות
יהדות » גדולי ישראל ימריאו למעמד תפילה בציון החפץ חיים
לראשונה מאז פרוץ הקורונה
בליל שישי י"ט שבט ימריא מטוס מיוחד עם משלחת הרבנים למעמדי התפילה בציונו של ה'חפץ חיים' ושל הגר"א בוילנא שבשיאו יניחו את 'ספר הגיבורים' על ציון החפץ חיים
המסע לראדין בשנת תשע"ה | צילום: באדיבות המצלם

מטוס מיוחד עם גדולי ישראל: בראדין שבבלארוס ובווילנא שבליטא כבר נערכים לקראת מעמדי התפילה ההיסטוריים בראשות מרנן ורבנן שייערכו בע"ה בליל שישי י"ט בשבט ערש"ק פרשת יתרו. מעמדי התפילה של דרשו בראשות גדולי ישראל, ייערכו במקביל על ציונו של מרנא החפץ חיים זי"ע הטמון בראדין שבבלארוס, שבשיאו יונח על הציון הקדוש "ספר הגיבורים" עם שמותיהם של רבבות בני ישראל המקבלים ע"ע ללמוד הלכה כסדר, ובציונו של מרנא הגר"א בוילנא.

המשלחת תמריא מישראל במטוס מיוחד שנשכר לשם כך, ביום חמישי בשעות הבוקר המאוחרות ותנחת לקראת שעות הצהריים בוילנא. מיד לאחר מכן משלחת הרבנים תצא באוטובוס מיוחד לראדין. לקראת שעת ערב צפויה המשלחת לבוא בשערי העיירה ראדין, ולפקוד את הציון הקדוש של מאיר עיני ישראל מרנא החפץ חיים זיע"א.

המעמד בראדין יכלול אמירת פרקי תהילים, י"ג מידות, דברי חיזוק מגדולי ישראל, כאשר בשיאו של המעמד, גדולי ישראל יניחו בסילודין את ספר הגיבורים עם שמותיהם של רבבות עמך בית ישראל מהעולם היהודי כולו, שביקשו להירשם בספר לאחר שקיבלו על עצמם ללמוד בסדר דף היומי כהלכה דבר יום ביומו.

במקביל ליציאת המשלחת של גדולי ישראל לראדין, לקראת שעות אחה"צ, חברי המשלחת מאירופה, יצאו לציונו של מרן הברכת שמואל זי"ע, שם יושמעו דברי התעוררות, לבית החיים לציונם של רבי חיים עוזר גרוזינסקי ורבי איצלה פונביז'ער. בשעת ערב מאוחרת, במקביל למעמד בראדין יתכנסו הרבנים למעמד מיוחד על ציונו של מרנא הגר"א בווילנא, כאשר לאחר המעמד ייאמר סדר תהילים וי"ג מידות.

בתוך כך נמשכת ההרשמה לספר הגיבורים. ההרשמה אינה כרוכה בתשלום והיא מתאפשרת לכל מי שמקבל ע"י ללמוד בקביעות בדף היומי בהלכה לקראת המחזור השלישי שמתחיל בע"ה בי"ט אדר. ההרשמה מתבצעת באמצעות עמדות נדרים פלוס, או באמצעות האימייל [email protected]

1 המסע לראדין בשנת תשע"ה
צילום: באדיבות המצלם
2 המסע לראדין בשנת תשע"ה
צילום: באדיבות המצלם
3 המסע לראדין בשנת תשע"ה
צילום: באדיבות המצלם
4 המסע לראדין בשנת תשע"ה
צילום: באדיבות המצלם
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים