שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גדעון סער מציג תוכנית כלכלית חדשה
במקביל לנתניהו
התוכנית הכלכלית של תקווה חדשה: עידוד חזרה לעבודה באמצעות מענקים והטבות למעסיקים, הענקת רשת ביטחון סוציאלי ומענקים לעסקים, סגירת פער הפריון מול המערב ועוד
גדעון סער | צילום: תקווה חדשה

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הציג הערב (ראשון) תוכנית כלכלית אותה הוא מתכוון ליישם במידה וייבחר לראשות הממשלה. התוכנית כוללת עידוד חזרה לעבודה באמצעות מענקים והטבות למעסיקים שיחזירו עובדים ולעובדים שישובו לשוק התעסוקה, והענקת רשת ביטחון סוציאלי ומענקים לחזרה לשגרה של עסקים שנפגעו ממשבר הקורונה.

עוד בתוכנית: סגירת פער הפריון מול המערב והעלאת השכר הממוצע ל-13,500 ₪ בתוך 4 שנים. הורדת חסמי יבוא ויצירת תמריצים לייצוא במטרה להביא לפתיחת עסקים חדשים בשיעור של 20% בשנה. יצירת תוכנית לעידוד עלייה של 250 אלף עולים ב-5 השנים הקרובות. חזרה לצמיחה בקצב 23% ב-5 שנים.הגדלת ההשקעה בתשתיות בשיתוף המגזר הפרטי ב-35% בשנה.

סער הוסיף כי "ישראל יכולה להתפתח ולהצליח הרבה יותר. כדי לעשות את זה צריך להבריא את המשק ולחדש את הצמיחה. במיוחד עכשיו, בזמן משבר קורונה, יש לבצע באופן נחוש רפורמות משמעותיות, שלא בוצעו כבר שנים. תקווה לכלכלה, התוכנית הכלכלית של תקווה חדשה, תסיר מהמשק את המגבלות שבולמות את הצמיחה ותעודד כלכלה מתקדמת וחדשנית, שתמשוך מוחות והשקעות מכל העולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים