שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גולן: "אנחנו לא עושים סגר כמו קודמנו"
זן האומיקרון
על סערת ח"כ עידן רול שהפר הניות: "לנו כאנשי הציבור יש אחריות לתת דוגמה אישית, אני עושה מאמץ להקפיד על כל הכללים. אני לא יעשה משפט שדה לעידן רול"
יאיר גולן | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

סגן שרת הכלכלה יאיר גולן ממרצ התייחס בריאיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' על החלטת הקואליציה אמש נגד עמדת יועמ"ש הכנסת: "אנחנו מפארים ומרוממים את השלטון החוק. יועץ משפטי הוא יועץ, אתה יכול לקבל את עמדתו ואתה יכול שלא, הכל לפי השכל הישר. בניגוד לשלטון הקודם, אנחנו באמת רוכשים כבוד לשלטון החוק".

על המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה אומר גולן: "אל-על קיבלה תקציבים, אם אל-על תזדקק היא תקבל סיוע נוסף. הוצאנו מיליוני ש"ח לסיוע. כל מי שיינזק יטופל, אבל אי אפשר לממן אנשים לנצח, נטפל בהם באופן ישיר, אף אחד לא יישאר בלי תמיכה".

"התחלואה עולה, אבל אי אפשר לשתק את המשק, אנחנו לא עושים סגר כמו קודמנו. כרגע כבר אין טעם לסגור את נתב"ג. ישבנו עם מנכ"ל משרד הבריאות ושר הבריאות, הכל מנוהל בצורה מופתית".

בעניין החקלאות מסביר ח"כ יאיר גולן: "אני מסכים עם ליברמן שחייבים רפורמה בחקלאות, אבל לא ככה. צריך לחזק את החקלאות הישראלית, זה הפריפריה, זה השכבות המוחלשות, זה הביטחון התזונתי שלנו, ערך החקלאות הוא יותר רחב מסל המחיה. לא עושים את זה בזבנג וגמרנו".

על סערת ח"כ עידן רול שהפר הניות: "לנו כאנשי הציבור יש אחריות לתת דוגמה אישית, אני עושה מאמץ להקפיד על כל הכללים. אני לא יעשה משפט שדה לעידן רול, אני מניח שמול יאיר לפיד יש לו שיחות לא פשוטות".

על ניצחנו של לפיד בפריימריז ב'יש עתיד': "יש לי כלל אחד מאוד ברור, אני לא מתייחס למה שקורה במפלגות אחרות. שינהלו את ענייניהם לבריאות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים