שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גולן: "ממשלה ללא מפלגות חרדיות"
רוקד על הדם
הדם רותח והוא מסית • ח"כ יאיר גולן מנצל את האסון הקשה להשתלחות והצדקת ממשלה אנטי-דתית: "רבנים לא יכולים לדאוג לבריאות ובטיחות הציבור"
תגיות:
יאיר גולן | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

ח"כ יאיר גולן ממר"צ ניצל את האסון הקשה בהר מירון להסית ולהשתלח ברבנים וניצל את הטרגדיה גם להצדיק את הממשלה האנטי דתית שצפויה לקום: "רבנים לא יכולים לנהל מדינה. רבנים לא יכולים לדאוג לבריאות הציבור. רבנים לא יכולים לדאוג לבטיחות הציבור. רבנים לא יכולים לדאוג לחינוך הציבור והכשרתו לחיים אמיתיים של תורה ועבודה. המסקנה", סיים הח"כ המחוצף, "הפרדת דת ממדינה, וממשלה ללא מפלגות חרדיות".

ח"כ נר אורבך הגיב לדברי הבלע: "זמן לחיבורים ולא לפסילות. יום של אחדות ולא של הטחת האשמות. חשבון נפש ציבורי בלי הכללות. זה לא הזמן לזהות תהליכים".

אש מועצה מקומית אפרת, עודד רביבי, השיב לגולן: "ח"כ יאיר גולן מיהר כבר למצוא אשמים. הרבנים בעיניו האשמים בהכל. בעיניו צריך ברגע אחד להרחיק אותם מהפוליטיקה מהחינוך ועוד. המציאות לימדה שגם אלופים לפעמים טועים ולפעמים נכשלים בין אם במסגרת הצבאית ובין אם במערכת הפוליטית".

"אחרי שנחלו כישלון לא מצאתי קריאה להדיר, להרחיק, או להחרים את כל האלופים או הקצינים הבכירים מהפוליטיקה וכו. ראוי שדווקא בשעה זו ננהג בכבוד האחד כלפי השני ונקפיד "באהבת לרעך כמוך' ומה ששנוא עליך אל תעשה לחברך".

טוביה סמוטריץ', אחיו של יו"ר מפלגת הציונות הדתית , כתב בתגובה: "מיותר להגיב לגופו המצחין של ציוץ
אבל אם יראו נפתלי בנט ואיילת שקד ויעזור להפיל להם את האסימון שלשבת עם איתו בממשלה זה גרוע לעם ישראל גם מבחירות חמישיות, ישירות או כלליות, אז אולי מתוך שלא לשמה יבוא לשמה, ויתהפכו גם ליאיר גולן עוונות לזכויות".

יועץ התקשורת החרדי הבכיר ירח טור כתב בתגובה: "תודה להשם על כל יום שאויבינו לא קמו עלינו לכלותנו, כשהדבר הזה כיהן פה כסגן רמטכ׳ל. הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו". מתן בן הרוש, מדובר מפלגת הציונות הדתית, כתב: "כמובן שהמיץ של הזבל עם הדרגות והפנסיה התקציבית לא יחכה שהגופות יתקררו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים