שיתוף
תגובות
חדשות » גנץ מנסה להיפגש עם אבו מאזן ומלך ירדן
ממשיך לחתור?
לדברי הגורם גנץ לא דיבר על הנושא עם בנט – וכי כשהנושא יוצג בפני בנט, ראש הממשלה יקבל החלטה. מוקדם יותר דווח בחדשות 13 כי בנט הטיל ווטו על קיום הפגישה
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

בימים האחרונים הגיע ללשכת רה"מ נפתלי בנט מידע מגורם ערבי על ניסיונות של שר הביטחון בני גנץ לארגן מפגש עם אבו מאזן ומלך ירדן – כך פורסם הערב (מוצ"ש) בחדשות וואלה!.

הגורם המדיני טען כי גנץ עצמו לא דיבר על הנושא עם ראש הממשלה בנט, והוסיף כי כשהנושא יוצג בפני בנט על ידי שר הביטחון, ראש הממשלה יקבל החלטה. מוקדם יותר הערב (מוצ"ש), דיווח ספי עובדיה בחדשות 13 כי בנט הטיל וטו על קיום הפגישה בין גנץ לאבו מאזן והמלך עבדאללה. בלשכת שר הביטחון סירבו להתייחס.

כזכור מחר תחל בשדה בוקר "פסגת הנגב" בהשתתפות שר החוץ יאיר לפיד, שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן, שר החוץ של איחוד האמירויות, השייח' עבדאללה בן זאיד, שר החוץ של בחריין, עבד אל-לטיף אל-זיאני, שר החוץ של מרוקו, נאסר בוריטה ושר החוץ המצרי, סאמח שוכרי.

מקורות שמעורים בהכנות לפסגה אמרו כי מתקיימים מגעים עם ירדן כדי ששר החוץ איימן סאפאדי יצטרף גם הוא למפגש שרי החוץ. הפסגה תתחיל ביום ראשון בערב. שרי החוץ יבלו את הלילה במלון ישרוטל קדמא בשדה בוקר ויאכלו ארוחת ערב משותפת. הפסגה תימשך ביום שני בבוקר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים