שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » גזרו ושמרו: 7 טיפים למכורות לשופינג ברשת
טיפים
בעידן שבו קניות אונליין הן כבר מזמן לא תופעה או מגמה שולית, חשוב לדעת שכמו בעולם האמיתי, גם בעולם הדיגיטל יש סודות שלא כולן מכירות • 'בחזית לאישה' מגישה סדרה של טיפים ששווה לשמור לקנייה הבאה
תגיות:
מסחר ברשת | tonton, שאטרסטוק

רבות מאיתנו גילו שלהסתובב בין חנויות ולעמוד בתור לקופה זה בזבוז זמן ומזמינות מוצרים רבים ברשת. עם זאת, לא כולנו יודעות את הטריקים כדי להיות 'צרכן חכם' ובכך לחסוך כסף, זמן והרבה עגמת נפש.

אנחנו ב'בחזית לאשה' קיבצנו עבורכן כמה מן הטיפים שיעזרו לך להיות צרכנית חכמה יותר.

הטיפ הראשון: התחילו את צעדיכן הראשונים 'בקנייה עיוורת' עם מותגים שאתן מכירות, שיש לכן כבר בארון, שאתן יודעות שהמידות נאמנות למידותיכן, כדי לצבור קצת ביטחון לפני שתתחילו להתרחב לאתרים ומותגים חדשים. גם אם לא, זכרו: קנייה אונליין זו לא חתונה. תמיד תמיד אפשר להחזיר!

הטיפ השני: תפנו לאתרים מוכרים, ואם פחות מוכרים, אז כאלה שקיבלתן עליהם המלצות. הרשת מלאה באתרים מפוקפקים, ו"התורה חסה על ממונם של ישראל"… לא כדאי שתפסידו את כספכן .

הטיפ השלישי: לנצל את ההנחות הרבות בסופי עונות, בחגים או במכירות מיוחדות שבהן הפריטים מגיעים גם ל-80% הנחה. אם עושים בחירה חכמה לעונה הקרובה או אפילו לשנה הבאה, ניתן להתחדש בפריטים טובים, איכותיים במחירים טובים .

טיפ רביעי: השתמשו במערכת הסינון ובחרו באופציה "מהזול ליקר", ככה תוכלו להתפקס על פריטים בני השגה ולעצור בזמן ובגבול התקציב שהקצבתן לעצמכן .

טיפ חמישי: במידה ואתן מחפשות פריט ספציפי, תעשו סקירה לפני ההזמנה במספר אתרים שמחזיקים בפריט דומה. הפערים במחיר יכולים להיות משמעותיים. אפשר לחסוך הרבה, וחבל.

טיפ שישי: השתמשו ותעזרו בטבלאות המידות הקיימות באתרים, (אך זכרו מידות סיניות הן אינן מידות אירופאיות).

טיפ שביעי: בדקו את עלות השילוח והאם מעל סכום מסוים הוא חינמי. אולי כדאי במקרה כזה להוסיף אולי פריט קטנטן בכדי לחסוך את מחירי השילוח הגבוהים לפעמים, אך מנגד להזהר ממחירי המס שיכולים להגיע לסכומים משמעותיים (עד 75 $ המוצר פטור ממכס). תמיד כדאי להיכנס לאתר המכס ולהשתמש במחשבון המכס בכדי לשקלל את מחיר הקניה המלא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים