שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גלנט לראשי ערים: "להיערך לפתיחת החינוך"
רה"מ הבהיר
שר החינוך הציג בפני ראשי העיריות ויו"ר השלטון המקומי נתונים שמראים כי התחלואה בבתי הספר והגנים לא הייתה גבוהה. בלשכת רה"מ הבהירו: בימים הקרובים יחליטו
תגיות:
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: David Cohen 156

שר החינוך, יואב גלנט, קיים היום (שני) פגישה עם יו״ר השלטון המקומי, חיים ביבס, עם יו״ר הרשויות האזוריות שי חג׳ג׳ וכ-100 ראשי ערים ורשויות – במהלכה קרא להם "להיערך לאפשרות שממשלת ישראל וקבינט הקורונה יקבלו החלטה לפתוח את מוסדות החינוך, בצורה חלקית או מלאה, בשבוע הבא".

יחד עם זאת, הדגיש השר גלנט כי "בימים הקרובים תתכנס הממשלה על מנת להחליט על מועד ואופן החזרת התלמידים לבתי הספר. איני יודע מה תהיה המלצת המומחים ומשרד הבריאות, לנוכח נתוני התחלואה והסיכון להתפשטות המוטציות השונות בישראל. עם גמר הדיון, תצא הנחייה מלאה ומסודרת".

לסיכום אמר השר גלנט כי הוא "מבקש מכל ראשי הרשויות במדינת ישראל להיערך מעכשיו לאפשרות שמוסדות חינוך ייפתחו בשבוע הבא – וזאת משום שההיערכות לפתיחתם היא מורכבת ודורשת זמן. וכן נדרש להמשיך ולעודד את צוותי ההוראה ותלמידי כיתות יא'-יב' להגיע ולהתחסן בקהילה".

בלשכת ראש הממשלה, עם זאת, הבהירו לאחר הודעת שר החינוך כי בימים הקרובים יתכנס הקבינט או הממשלה ויתקבלו החלטות. נכון לעכשיו אין כיוון באשר להחלטה הצפויה והוא תתקבל רק לאחר שאנשי המקצוע יביעו את עמדתם. עוד נמסר כי ראש הממשלה מקיים בשעה זו דיון בלשכתו על אסטרטגיית היציאה מהסגר.

בישיבה מתחו ראשי הרשויות ביקורת חריפה נגד משרד הבריאות. הם טענו כי נעשה "קמפיין בזוי" שפוגע בילדים ומטעה לחשוב שהם בסיכון מוגבר, זאת חרף הנתונים המראים שאוכלוסייה זו לא נמצאת בסיכון. ראשי הערים הציגו יוזמה לפיה ניתן להחזיר בהדרגה את מערכת החינוך לפי רמת חיסון בעיר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים