שיתוף
תגובות
חדשות » גל של מעצרים הבוקר בקרב נוער הגבעות
גל מעצרים
החשודים מובאים בשעות אלה לחקירה ויוחלט האם להביא את חלקם לדיון בבימ"ש. ח"כ בן גביר אמר בתגובה כי בימ"ר אוכפים את החוק רק כלפי יהודים
מעצר. אילוסטרציה | צילום: צילום: SP-Photo, שאטרסטוק

גל של מעצרים הלילה והבוקר בקרב נוער הגברות ביהודה ושומרון. כאשר על פי הדיווח עד כה נעצרו 17 נערים וקטין אחד, שעל פי החשד גרמו נזק רב לבתים וכלי רכב של תושבים פלסטינים.

על פי הודעת המשטרה הבוקר נאמר כי "במהלך החודש האחרון התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י חקירה סמויה שעניינה חקירת אירוע תקיפה, השתתפות בהתקהלות אסורה והיזק לרכוש ממניע גזעני בכפר חווארה שבשומרון.

"האירוע החל כאשר כ 30 כלי רכב נסעו בשיירה דרך הכפר לכיוון יצהר בשלב מסויים עצרו בכפר מספר כלי רכב ונוסעיו ירדו שהם אוחזים בידיהם אלות, אבנים וחפצים וגרמו נזק רב לבתי עסק, כלי רכב ורכוש ופצעו פלסטיני.

"במסגרת חקירת האירוע בוצעו מגוון פעולות והבוקר הפכה החקירה לגלויה עם מעצרם של   17 חשודים (מתוכם קטין) תושבי יו"ש, ירושלים וצפון הארץ וזאת לאחר שהוצא נגדם צו מעצר וצו חיפוש מבימ"ש.

"החשודים מובלים כעת לחקירה ביחידה המרכזית של המחוז ובהתאם להתפתחות בחקירה יוחלט באם להביא חלקם לדיון בעיניינם בבימ"ש.

"מיד עם קבלת הדיווח על האירוע הורה מפקד המחוז, ניצב עוזי לוי למנות צוות חקירה מיוחד ביחידה המרכזית של המחוז לחקירת האירוע והנחה לעשות שימוש בכלל היכולות והאמצעים העומדים לרשותם במטרה להביא לתפיסת העבריינים ומיצוי הדין עימם בחומרה".

בתגובה לגל המעצרים של ימ"ר ש"י אומר ח"כ בן גביר כי "מתקשה לזכור את הפעם האחרונה שהמשטרה עשתה מבצע לעצור ערבים שפוגעים ברכוש. אין יום שבכבישים בין ירושלים לחברון ובין יצהר לת"א לא זורקים לעברנו בקבוקי תבערה ומיידים אבנים, והמשטרה לא עושה דבר".

ח"כ בן גביר הוסיף: "האכיפה הסלקטיבית של ימ"ר שי שאוכפים את החוק רק כלפי יהודים ולא כלפי כלל האוכלוסיה היא אכיפה גזענית ומקוממת. הגיע הזמן לפרק את היחידה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים