שיתוף
תגובות
בריאות » כושר ואיכות חיים » גם בבית: לא מוותרים על כושר
מצב קורונה
בלי מכשירי הליכה, בלי מאמנת אישית, כל הטיפים שיעזרו לשמור על הכושר גם בבידוד או בסגר בבית
תגיות:
מכשירי הליכה | צילום: aapsky, שאטרסטוק

חדרי הכושר הצפויים להיפתח בקרוב ממש וההקלות על ספורט בטווח של מעבר ל-500 מטרים מהבית כבר נכנסו לתוקף, אבל בקורונה כמו בקורונה שום דבר לא צפוי ולכן עד שיפתחו חדרי הכושר, בתקווה שלא יסגרו שוב ולכל מי שבבידוד, הכנו לכן כמה טיפים לשמירה על כושר מהבית.

להכין מראש – החיים עמוסים והזמן הוא מצרך דיי נדיר כך שתכנון מראש יכול להקל מאוד על הביצוע. נסו לחשוב בתחילת השבוע על תרגילים ספציפיים בהם תרצו להתמקד ולתכנן מתי ואיך תוכלו לבצע אותם לאורך כל השבוע כולו.

לנצל כל רגע – הכנסתן משהו למיקרוגל ואתן מחכות דקה או שתיים עד שיתחמם? זה בדיוק הזמן לסט או שניים של תרגילים מאלה שהכנתן בתחילת השבוע. הילדים רגועים ומשחקים בנחת? זה זמן לסט נוסף ובערב, רגע לפני סיום היום – זמן לסט אחרון. 

למצוא כוח רצון – אחת הבעיות העיקריות היא כוח הרצון. העייפות, העומס והחיים עצמם מוציאים את החשק מספורט וכך הוא נדחה ונדחה ונדחה. הבטחה לצ'ופר שווה לאחר סיום האימון יכולה להיות הדרבון הנדרש כדי להתחיל בו. גם בקשת דרבון מהסביבה יכולה להיות גורם משפיע על כוח הרצון ובסופו של דבר גם על הביצוע.

הסביבה – אם כבר מדברים על הסביבה, אפשר לשתף אותה בפעילות הגופנית כדי ליצור עניין. כשיוצאים להליכה (בין אם בחוץ ובין אם הליכה מהסלון למטבח וחזרה כמה וכמה ופעמים) אפשר לעשות זאת עם עם הבעל או עם חברה טובה ואחר הצהריים אפשר לרקוד עם הילדים בסלון כחלק מהפעילות היומית. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים