שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גם בשרב המתקרב: היצמדו להנחיות הקורונה
השירות המטאורולוגי
השרב בדרך ובפעם הראשונה מתייחס השירות המטאורולוגי בהודעתו לתקשורת גם למשבר הקורונה וקורא לציבור להמשיך ולהקפיד על כללי הקורונה של משרד הבריאות
שרב, אילוסטרציה | צילום: צילום: Zyn Chakrapong, שאטרסטוק

אם במהלך הגל הראשון של הקורונה היה מי שחשבו כי הנה, הקיץ, אשר על פי מחקרים החל מ-30 מעלות צלזיוס משפיעה על תוחלת חיי נגיף הקורונה, הרי שבהמשך הוכח כי לשרב אין כל ערך מוסף מפני הנגיף.

ישראל נערכת לגל חום כבד בימים הקרובים, שילווה אותה עד לתחילת השבוע הבא, ובשירות המטאורולוגי קוראים לציבור לראשונה להקפיד גם בימים הבאים על המלצות משרד הבריאות, בכל הנוגע לעטיית מסכה וריחוק חברתי.

בהודעת השרות המטאורולוגי נמסר, כי "בימים הקרובים צפוי גל חום כבד שיתבטא במזג אוויר חם מהרגיל בו יהיו עומסי חום כבדים ברוב חלקי הארץ.  משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפיד על הנהלים הבאים: להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים". 

באשר להתייחסות לנגיף הקורונה לשון ההודעה היא, כי "בימי קורונה חשוב להקפיד על המלצות משרד הבריאות לגבי שימוש במסכה וריחוק  חברתי.  התנהגות נכונה תאפשר לתושבים בארץ לעבור את גל החום בשלום, גם בתקופת הקורונה".

כזכור, היה זה שר הבריאות אדלשטיין אשר עם כניסתו לתפקיד, בימים בהם נדמה היה כי הנה הקורונה הוכרעה והיא תיכף מאחורינו, שהעניק שורה של הקלות לציבור ובהם ביטול החובה לעטיית מסכה בכיתות בתי הספר במהלך השיעורים, הנחייה דומה הונהגה גם בימי שרב קיצוניים  אשר גם בהם הותר להקל מעט מחבישת המסכה ברחוב מתחת לשמש הקופחת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים