שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אדלשטיין: רוב החיסונים לא יגיעו בשנה הקרובה
המרוץ לחיסון
שר הבריאות מבקש לצנן את ההתלהבות מרכישת החיסונים ומבהיר: "ייקח לפחות שנה עד שהחיסונים יגיעו לישראל" • הוא מאשר: "מתקיימים דיונים רציניים על הטלת סגר לילי"
השר אדלשטיין בבדיקת טכנולוגיות רפואיות נגד הקורונה | צילום: עודד קרני, לע"מ

‏שר הבריאות, יולי אדלשטיין, התייחס הבוקר לדיווחים על הדיונים בקבינט הקורונה בשאלת הטלת 'סגר לילי' ואישר כי אכן "דנים ברצינות על עוצר לילי וההחלטה תתקבל בימים הקרובים – מדובר בהחלטה מקצועית נטו ולא בשיקולים פוליטיים".

עם זאת, הסביר אדלשטיין כי "טרם לא ברור מה תהיה התועלת של הטלת סגר בשעות הלילה, כאשר השאלה הגדולה שמרחפת היא, האם בדומה לסגר הקודם, גם הוא יהיה מחורר כל כך שאור השמש יזרח דרכו לגמרי או שהפעם מדובר יהיה בסגר יותר אקטיבי".

שר הבריאות ביקש לצנן מעט את אווירת ההתרגשות בישראל סביב הדיווחים על חיסונים לקורונה שרכשה ישראל והבהיר כי "גם בתרחישים האופטימיים ביותר, כמות משמעותית של חיסונים לא תגיע ארצה במהלך השנה הקרובה".

על פרישת פרופ' גמזו מתפקידו כפרויקטור הקורונה ועל הדיווחים כי גמזו סירב להצעה להישאר בתפקיד בשל אי קבלת סמכויות אמר, כי "מצחיק לומר שלפרופ' גמזו לא היו סמכויות. הוא קיבל סמכויות, ואף אמר זאת לא פעם גם בעצמו. מגוחך לדבר על זה עכשיו".

"קבינט הקורונה בפרשת דרכים. מקווה שפתיחת החנויות הייתה אירוע חד פעמי ושנחזור למסלול הנכון, ואם לא – נמצא עצמנו בגל חדש", אמר שר הבריאות בהתייחסו לחילוקי הדעות סביב שולחן הקבינט בשאלת פתיחת החנויות והעסקים הקטנים.

כזכור, אתמול דווח כי ראש הממשלה שוחח עם מנכ"ל חברת פייזר אלברט בורלה, כאשר השניים סיכמו על רכישת 6 מיליון מנות חיסון נגד נגיף הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים