שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גם השנה: העירייה תסייע לבתי הכנסת בחצרות
הקורונה עדיין איתנו
עם התמשכותה של מגפת הקורונה הודיע ראש עיריית ירושלים משה ליאון כי גם השנה תסייע עיריית ירושלים לבית הכנסת שיפעלו בחצרות ובמרחב הפתוח ותחלק להם אמצעי הצללה
בית כנסת בחצר - קורונה | צילום: By Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

עיריית ירושלים, בתמיכת משרד הפנים, תחלק אמצעי הצללה לבתי הכנסת בעיר לתפילות במרחבים הפתוחים במהלך חגי תשרי, בכפוף להנחיות משרד הבריאות , ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זו השנה השנייה שהעירייה פועלת במטרה לאפשר קיום מנייני חצרות במרחב הפתוח

במסגרת היוזמה, בתי הכנסת המעוניינים בהצללה יוכלו להגיש בקשה אל המינהל הקהילתי השכונתי. חלוקת אמצעי ההצללות תתבצע לפי קריטריונים הבאים: בית כנסת אשר פנה למינהל הקהילתי בשכונתו, העמיד איש קשר לטובת הנושא והתחייב לשמור על ציוד ההצללה. עדיפות ראשונה תינתן לבתי כנסת שאין ברשותם ציוד הצללה.

לכל בית כנסת יאושרו עד 50 מ"ר ציליה ובקשות חריגות להצללה רחבה יותר ייבחנו ע"י העירייה. הצוותים העירונים יבחנו את כל הבקשות ויקצו לכל מינהל תקציב לטובת העניין, בהתאם למפתח החלוקה ולמספר הבקשות שהוגשו בכלל העיר. מתווה חלוקת ההצללות יהיה של ציליות בלבד, שיחולקו ע"י המנהלים הקהילתיים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זו השנה השנייה שהעירייה פועלת במטרה לאפשר קיום מנייני חצרות במרחב הפתוח במהלך חגי תשרי, וזאת על מנת לצמצם את היקף ההידבקויות. אני קורא לכל המתפללים – אנא הקפידו על ההנחיות בעת התפילה, בדגש על עטיית מסיכה ושמירת המרחק."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים