שיתוף
תגובות
משפט » גם ליברמן קיבל סיקור אוהד ב'וואלה'
לא רק הרצוג
בדיון נוסף בתיק 4000, סנגורו של נתניהו שאל את מנכ"ל וואלה לשעבר: "אמרת לעורך הראשי דאז, 'תשתדל לא לפגוע בליברמן', זה נכון?", ישועה השיב בחיוב
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

חקירתו הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה, עד מפתח בתיק 4000, נמשכה גם הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. עורכי דינם של הנאשמים פועלים לקעקע את עדותו של ישועה, בין היתר באמצעות הצגת התכתבויות שונות שלו עם פוליטיקאים שונים – כדי להוכיח שגם אלו פעלו לקבלת סיקור חיובי באתר החדשות.

בפתח הדיון, עדכנה התובעת עו"ד תירוש כי ישועה פנה אליה והתלונן שתכתובות אישיות שלו, כולל שיחות בינו לבין עורך דינו, הגיעו לידי ההגנה. למרות טענות ההגנה כי מדובר בחומר רלוונטי לחקירה, השופטת רבקה פרידמן-פלדמן קבעה כי המדינה תעבור על החומרים ותדאג למחוק את חילופי הדברים עם עורכי הדין ודברים אישיים שאינם רלוונטים לתיק. בהמשך, דרשה ההגנה להעביר לידיה את רישומיו של ישועה מהרענון שעבר בפרקליטות, בקשה אליה נעתרו השופטים באופן חלקי בלבד.

לדברי ישועה, הוא נפגש עם ליברמן פעם אחת בלבד, ועם יועציו "מניח שהיו כמה שיחות". לדברי מנכ"ל וואלה לשעבר, "שאול ביקש שאשמור איתו על קשר טוב, שיש איזו תלונה או חקירה, לא משנה". בהמשך הוסיף כי הקשר "לא רווח, אבל היה… לפעמים זה היה הקשר של שאול ולפעמים הקשר של החברה".

עו"ד בועז בן צור, סנגורו של נתניהו, שאל את ישועה אם בפגישה עם ליברמן דנו איתו על אופן הסיקור שלו באתר, וישועה השיב שהוא "דווקא לא דיבר על הסיקור", אלא "כללי על המצב". בתגובה לכך, עו"ד בן צור הציג תכתובת בין ישועה לעורך הראשי אבי אלקלעי, שבו נכתב על ליברמן: "הוא טען בצדק שמכסחים אותו. אני אשמח לראות כותרות חיוביות מבחינתו".

סנגורו של ראש הממשלה שואל את ישועה על הקשר בעניין דליה איציק סביב הבחירות לנשיאות 2014. "אני זוכר שזה היה קמפיין סוער לנשיאות. דליה איציק הייתה שם, אם אני לא טועה גם סילבן שלום וכמובן היה הנשיא הנבחר. וסביב זה היה העניין העצום של מרשך, ראש הממשלה", סיפר ישועה.

בן צור: "בוא נפרק את האגדה – אדוני שמע מראש הממשלה שיש אינטרס, דיברת איתו", שאל. ישועה השיב: "הקמפיין הזה היה אינטרס של ראש הממשלה שלמדתי עליו בעיקר מתדרוכים של שאול. היו מיליוני פושים, לדחות את המועד של הבחירות כדי שזה לא יהיה ריבלין. ובתוך הקמפיין השלם הזה יש מועמדים שהפילו אותם. אני זוכר ששאול מתכתב איתי ואומר שמוטרדים למעלה (הכוונה לבלפור) ורוצים לדעת מיהו האקדוחן. אני נמצא בתוך קמפיין, שאול מסביר שזה רגיש. יש מועמדים שהמלך – מרשך – חפץ ביקרם ויש כאלה שלא".

בן צור תקף: "אתה המאסטר של ההורדות, של ההערות, של כל העולם ואשתו, אתה הפרוטוטייפ של המדבר דיבור כפול, של משדר מסרים סותרים לכל העולם, אתה מספר פה איזה סיפור שאין לו שום קשר למציאות, וכשאני שואל אותך כשאומרים לך 'תוריד כתבה על דליה איציק', ואתה מגיב לי שרה"מ אמר את ההוא וההוא, ישפוט אותך בית המשפט"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים