שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » גם קרואטיה נפתחת לישראלים מחוסנים ומחלימים
תיירות מחוסנת
תיירים ישראלים שקיבלו את מנת החיסון השנייה יוכלו להיכנס רק בכפוף לבדיקת קורונה, בעקבות הודעה זו החל מיום חמישי, תפעיל ישראייר שתי טיסות שבועיות לדוברובניק
קרואטיה | צילום: Dreamer4787, שאטרסטוק

אחרי איסלנד, יוון, סיישל, גיאורגיה, קפריסין ומדינות נוספות: גם קרואטיה מתחרה על ליבו של התייר הישראלי והודיעה בסוף השבוע כי כבר הם יקבלו תיירים ישראלים מחוסנים או מחלימים לשטחה.

לפי הדיווח בקרואטיה ומידע שאושר על ידי משרד החוץ הישראלי, תיירים ישראלים שקיבלו את מנת החיסון השנייה לפני יותר משבועיים, מורשים להיכנס למדינה, אך ישנו צורך בבדיקות קורונה טרם ההגעה למדינה.

גם מחלימים מורשים להיכנס למדינה, בהצגת תוצאה חיובית לבדיקת קורונה, שלא עולה על יותר מ-180 ימים מההגעה ולא פחות מ-11 ימים מקבלת התוצאה שלה.

כמו כן, תיירים שמגיעים צריכים להציג אישור להזמנת מלון או אישור לינה.

קרואטיה הייתה אחד היעדים הבולטים בקיץ האחרון והייתה מהראשונות שפתחו את שעריהן לתיירים הישראלים. כעת, מצב החיסונים בעולם משתפר וקרואטיה כאמור מצטרפת למדינות נוספות שנפתחות לתיירים מחוסנים ומחלימים.

קרואטיה ידועה כמדינה מדהימה ביופייה עם טבע מרהיב, ערים שוקקות ותרבות מרתקת. מצב התחלואה במדינה נמצא בעלייה עם ממוצע שבועי של -1,600 נדבקים ביום. בתחילת החודש שעבר הממוצע עמד על כ-450 בלבד. בשיא המגפה מספר המאובחנים ביממה הגיע לכמעט 5,000 (האוכלוסייה מונה מעט יותר מארבעה מיליון בני אדם).

בעקבות הודעה זו החל מיום חמישי הבא, תפעיל ישראייר שתי טיסות שבועיות לעיר החוף דוברובניק שבקרואטיה בימי חמישי ושני, בכפוף לאישורים שתקבל. לפי החברה, מחיר כרטיס טיסה יעלה החל מ-299 דולר לאדם.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל שיווק ומכירות ישראייר: "קרואטיה הינו יעד פופולרי בקרב הישראלים, אנו מקווים לראות בקרוב יעדים נוספים אליהם ניתן לצאת לחופשה ללא חובת בידוד, לצד פתרונות שיאפשרו להגדיל את כמות הטסים מנתב"ג".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים