שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גמליאל מוותרת על המינוי בוועדת האתיקה
במכתב ללוי
לאחר קיום ניסיונות פשרה בין האופוזיציה לקואליציה, ח"כ גילה גמליאל במכתב ליו"ר הכנסת: "מוותרת על המינוי כחברה בוועדת האתיקה"
מיקי לוי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר הכרזתו של יו"ר הכנסת אמש (רביעי) על מינוייה של ח"כ גילה גמליאל כחברה בוועדת האתיקה של הכנסת, הועברו הצעות פשרה מטעמה של ח"כ גמליאל שלא נענתה בחיוב עד לרגע זה. על כן, ח"כ גמליאל השיבה במכתב כי היא מוותרת על המינוי. גם ח"כ יעקב מרגי שמונה אמש החליט להתפטר מהתפקיד.

"כפי שידוע לך, ישנו חשש כבד מצד סיעות האופוזיציה באשר להתנהלות לא הוגנת מצד גורמים בקואליציה במסגרת וועדת האתיקה. הכנסת הנוכחית מלווה בהתנהלות לא עניינית כלפי האופוזיציה, ובכך מלאכת הפיקוח והבקרה על פעילות הממשלה לא מתאפשרת באופן מיטבי", ציינה גמליאל.

עוד כתבה כי "הדמוקרטיה היא נר לרגלינו. אסור כי וועדת האתיקה תהווה כלי לפגיעה בתפקודה של האופוזיציה. האינטרס הדמוקרטי והציבורי גובר על כל גחמה פוליטית ואישית".

הליכוד הגיבו כי "ח"כ גילה גמליאל פעלה בהתאם לעמדת הסיעה כשהתפטרה מוועדת האתיקה. כולנו מאוחדים במאבק כנגד הפגיעה של הקואליציה במעמד הכנסת ובדמוקרטיה הישראלית".

כזכור, יו"ר הכנסת מיקי לוי החליט אתמול על הקמת ועדת האתיקה זאת לאחר שהאופוזיציה סרבו לשתף פעולה. היו"ר לוי שלח לח"כים כתב מינוי בו הודיע להם על הקמת הוועדה. נציגי הקואליציה הם ח"כ יוראי להב הרצנו שיעמוד בראש הוועדה וח"כ צביקה האוזר מתקווה חדשה. נציגי האופוזיציה הם גילה גמליאל מהליכוד ויעקב מרגי מש"ס.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים