שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » גנב אלפי שקלים מבחורי ישבה ונעצר
גנב סידרתי
גנב פרץ לישיבה בבני ברק, חיטט בחליפות וגנב אלפי שקלים. מעקב אחר מצלמות אבטחה הוביל לתפיסתו ע"י מתנדבי ארגון השומרים. החשוד התברר כגנב סדרתי בעיר בני ברק
הגנב בביצוע העבירה בישיבה | צילום: צילום מסך דוברות השומרים
הגנב בשטח הישיבה |
צילום: דוברות השומרים

אמש, בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח במוקד ארגון השומרים מתלמיד ישיבה, על כך שהוא מבחין בחשוד אשר מסתובב בבניין הישיבה תוך שהוא מחטט בחליפות. הבחור סיפר למוקדן כי החשוד מוכר לו מלפני חודש אז פרץ גם לשטח הישיבה.

מתנדבי הארגון שהיו בסמיכות למקום הגיעו למשרד הישיבה במטרה לצפות במצלמות האבטחה ולעקוב בכל רגע נתון אחר פעולות החשוד בשטח הישיבה.

לאחר יותר מחצי שעה של מעקב החשוד תועד מחטט בחליפות הבחורים כשהוא מרוקן מאות שקלים וחפצים אישיים. המתנדבים גם ביצעו הצלבה של תמונת החשוד עם תיעודים מפריצות באזור בשבועות האחרונים ונדהמו לגלות כי דמות החשוד נצפתה במספר אירועי גניבות בבני ברק. כמו"כ החשוד אכן זוהה כמי שגנב בישיבה חודש קודם.

החשוד שכנראה הבחין שהוא במעקב עזב את שטח הישיבה במנוסה כאשר עשרות מתנדבים מנהלים מרדף אחריו שהסתיים לאחר מספר דקות. המתנדבים עכבו את החשוד עד להגעת כוחות המשטרה שעצרו אותו להמשך חקירה.

החשוד, תושב ירושלים כבן 22, בעל רקע פלילי עשיר, נעצר ע"י שוטרי סיור של משטרת מרחב דן שהובילו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך הוא יובא בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

בחורי מהישיבה ששוחח עם 'בחזית' סיפר כי מעבר לגניבה ולתחושת פחד שיש מישהו זר שמסתובב בישיבה, "מה שמפריע זה שלא מדובר בבחורים עשירים, מדובר בבחורים שיושבים ולומדים, ואת הכמה שקלים שהם מקבלים מההורים בשביל המקווה או בשביל לקנות ספרי קודש, את זה הוא גנב – זה כסף עם ערך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים