שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » גנב 35,000 ש"ח ונתפס בערימת חליפות
במרכז ב"ב
תושב אלעד בן 25 פרץ הלילה לחנות הלבשה במרכז בני ברק. לאחר פשיטה של מתנדבי ארגון השומרים, הוא נתפס על חם כשהוא מסתתר בתוך החנות
תפיסת הפורץ בבני ברק | צילום: דוברות השומרים
תיעוד וידיאו ממצלמת האבטחה |
צילום: דוברות השומרים

הלילה, מעט לאחר חצות, התקבל דיווח במוקד ארגון השומרים מתושב העיר בני ברק, על אדם חשוד שמסתובב בצורה מחשידה באזור רחוב אחיעזר בעיר.

מתנדבים שהגיעו למקום זיהו את החשוד והחלו לעקוב אחריו. לאחר מעקב של כחצי שעה הבחינו המתנדבים בחשוד כשהוא מנסה לפרוץ לדלת צדדית של חנות הלבשה הנמצאת במרכז רבי עקיבא.

לאחר שהצליח לפרוץ את הדלת, הוא נכנס פנימה תוך שהוא נועל את דלת החנות אחריו. המתנדבים שהיו במקום יצרו באופן מיידי קשר עם בעל החנות, שנשאר עם המתנדבים בקו פתוח ודיווח להם שהוא אכן רואה במצלמות האבטחה את הפורץ מסתובב בחנות וגונב כסף מהקופות.

מתנדבים נוספים שהוזעקו למקום החלו לסרוק את הבניינים והרחובות הסמוכים כדי לאתר תצפיתנים ולמנוע בריחה של החשוד, כמו כן התפרסו המתנדבים בבניין החנות שמשתרעת על פני 4 קומות. לאחר מספר דקות, כאשר הגיע בעל החנות, הוא פתח אותה בפני המתנדבים בכדי שיכנסו פנימה ויעכבו את החשוד.

לאחר חיפוש של מעל ל-20 דקות, אותר הפורץ כשהוא מתחבא מתחת לערימת חליפות בקומה השלישית כשלידו שקית עם 35,000 ש"ח מזומן וכפפות. החשוד – תושב אלעד כבן 25 הודה במעשים ועוכב במקום ע"י מתנדבי הארגון עד להגעת כוח משטרה.

בלשים של מרחב דן שהגיעו למקום עצרו את החשוד והובילו אותו לתחנת המשטרה. בהמשך יוחלט האם להביאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

בעל המקום שעקב מקרוב אחר פעילות המתנדבים דרך מצלמות האבטחה, הודה בהתרגשות לעשרות המתנדבים שפעלו במשך כשעה ללא לאות וחתרו למגע עם הפורץ תוך שהוא מדגיש את תועלת מתנדבי ארגון השומרים בעיר.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כל הכבוד, אני טוען עיריית בני ברק, משטרת ישראל, חייבים לתת לכם תקציב קבוע לתמיכה בארגון נפלא מסוג זה.
    אני טוען כלל הציבור חייב לתרום לארגון נפלא מסוג זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים