שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גני האירועים ייפתחו החל מ 14 ביוני.
בשורה
בצל שביתת הרעב של חלק מבעלי האולמות שפשטו את הרגל, שר הבריאות יולי אדלשטיין פרסם מתווה בו יתאפשר לקיים אירועים תחת מגבלות שנקבעו ע"י משרד הבריאות
אירוע | צילום: Sultan Shah, שאטרסטוק

שר הבריאות יולי אדלשטיין פרסם מתווה להחזרת הפעילות של האולמות וגני האירועים ולאפשר את פתיחתם החל מ-14 ביוני. זאת, כחלק מהמדיניות לשחרור המשק והחזרת הענפים השונים לפעילות.

הפתיחה תתאפשר תחת מגבלות ובקרה – רישום ותשאול אורחים לגבי מצבם הרפואי, ניקוי וחיטוי מוגבר של העסק, הפרדת שולחנות למשפחות גרעיניות ואזור הושבה נפרד לאוכלוסייה בסיכון.

ימונה 'נאמן קורונה' לכל אירוע שיהיה אחראי על קיום הכללים באירוע. יתקיים רישום של אורחים בכניסה לאירוע. ו האולם ידע ליצור קשר במידת הצורך באמצעות הודעת טקסט עם כלל האורחים באירוע ככל שיתגלה שנכח באירוע חולה קורונה. יצירת הקשר עם האורחים, ככל שתידרש, תהיה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

עוד סוכם כי מגבלת האנשים באירוע בכל רגע נתון תהיה לפי 2 מ"ר לאורח, ובלבד שמספר האורחים באולמות שלפי רישיון העסק יכולים להכיל יותר מ-200 אורחים, לא יעלה על 85% מהמותר לפי רישיון העסק .

כמו כן יימדד חום בכניסה לכל האורחים והעובדים, ככל הניתן. בעלי חום של 38 ומעלה לא יורשו להיכנס. העובדים באירוע העוסקים בתחום ההסעדה, יעטו מסיכות בכל עת, ויקפידו על רחיצת ידיים באופן תדיר. האורחים באירוע יעטו מסיכות בכל עת, למעט בזמן אכילה ושתייה .

עוד עולה כי יוקם אזור הושבה נפרד לאוכלוסיות אורחים בסיכון בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ריקודים באירוע מותרים, אך מומלץ כי אוכלוסיות בקבוצת סיכון לא ישתתפו בהם.

מאיגוד בעלי האולמות וגני האירועים נמסר בתגובה: "אנו מברכים את השר אדלשטיין על ההירתמות המיידית שלו ושל צוות משרדו שנתנו בזמן שיא מתווה לחזרה לעבודה. יחד עם זאת, טרם ניתן כל מענה לקריסתם הכלכלית של 50 אחוז מהאולמות והגנים בישראל, שספגו נזקים אדירים ולא מצליחים להתאושש. אלו הם החברים שלנו, ועד שלא ימצא עבורם מענה שיאפשר את הצלתם – לא נוכל להשאירם מאחור ולכן אנו נאלצים להמשיך בשביתת הרעב, גם בתנאי מזג האוויר הקיצוניים. אנחנו מכירים את ישראל כץ ומשה גפני, וברור לנו שכוונותיהם טובות ומבקשים מהם להושיט לנו יד ולחלץ אותנו מהתהום בה אנו נמצאים, כך שנוכל כולנו לשוב, לעבוד, ולשמח את עם ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים