שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "אנחנו נהיה המפלגה הגדולה אחרי הליכוד"
בליץ ראיונות
ברקע הבחירות המסתמנות, יצא הערב יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ לסבב ראיונות באולפני החדשות השונים ולא התרגש מהסקרים • הליכוד: "גנץ בפאניקה בגלל מצבו בסקרים"
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, ממשיך לדבוק בעמדתו כי אם הממשלה לא תעביר את התקציב, משמעות הדבר היא הליכה לבחירות רביעיות ומיותרות כשהאחריות לכך רובצת לדבריו על כתפי ראש הממשלה.

בראיון ל'מטה המרכזי' בערוץ 13, שב גנץ ותקף בחריפות את ראש הממשלה ואמר כי "הסיבה שאנו הולכים לבחירות היא כי נתניהו בחר ללכת לבחירות. לא טוב למדינה ללכת לבחירות כרגע". עוד אמר גנץ, כי "בסופו של דבר אם בתקופה הכי קשה של מדינת ישראל נתניהו בזבז את הקרדיט הציבורי שנתנו לו, הוא יצטרך ללכת הביתה – ואנחנו נדאג לזה". 

גנץ ביקש לחדד את ההבדלים בינו לבין ראש הממשלה ואמר: "אני מביא לציבור משהו אחר. אם הוא רוצה להצביע לשקרנים ולתחמנים שיצביע למקור. אני מביא דבר אחר, אני דואג למדינה. נשמע לך סביר שאנו באים להגדיר תקציב לשבוע? זה מתאים למטבח לא למדינה. אנחנו צריכים ניהול קפריוזי של הקורונה?". 

על האפשרות להקמת ממשלה חלופית כבר בכנסת הנוכחית בתמיכת המפלגות הערביות רמז גנץ, כי ההיתכנות לכך נמוכה "מאחר וההסכם קובע שאני לא יכול להיות ראש ממשלה חלופי בכנסת הנוכחית. אם היתה אפשרות להקים ממשלה חלופית עכשיו, הייתי הולך עליה – מי שרוצה להצטרף אלינו, מוזמן". 

עוד אמר גנץ, כי "ללפיד אין סיכוי להקים ממשלה, אנחנו נהיה המפלגה הגדולה אחרי הליכוד, אם כי בפוליטיקה הכל יכול לקרות, אני לא שונא אף אחד".

גנץ רמז כי הוא מנהל מגעים גם עם הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט אך סרב להרחיב בענין. "את מה שקורה בינינו נשאיר ביני לבינו, אך אשמח מאוד אם יצטרף אלינו", אמר גנץ.

על הקמת הוועדה בענין הצוללות אמר גנץ, כי מדובר בצעד ראוי ומתבקש. 

בליכוד הגיבו לדברי גנץ ואמרו, כי "גנץ בפאניקה בגלל מצבו בסקרים ולכן הוא מקיים ראיונות נואשים ועושה שימוש פוליטי בוטה בצה"ל כדי לקדם את ה-'פייק-צוללות', אף שהעיד בעבר שאין בה דבר". 

עוד אמרו בליכוד, כי "יועצי גנץ צריכים להמליץ לו להצטרף לראש הממשלה במאמצים להביא חיסונים, להיאבק בקורונה, להביא עוד סיוע כלכלי לאזרחי ישראל ולחתום על עוד הסכמי שלום היסטוריים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים