שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "גנץ בעד הממשלה, אפשר להסיר את הספק"
השר טרופר
השר מכחול לבן: "אפשר לחדול מהעיסוק בהבעות הפנים של בני גנץ, הוא בעד הממשלה הזו. הוא היחיד שיכול היה להיות כבר ראש ממשלה, אם רק היה קורץ לנתניהו"
בני גנץ | צילום: obi Gideon / GPO

השר חילי טרופר מ'כחול לבן' הגיב היום (שישי) לעימותים של יו"ר מפלגתו שר הביטחון בני גנץ עם שרי הממשלה: "נראה לי שאפשר לחדול מהעיסוק בהבעות הפנים של בני גנץ ולהתעסק בדברים החשובים. בחיים עצמם. בני גנץ בעד הממשלה הזו. היא לא היתה קמה בלעדיו ובלעדי כחול לבן. אפשר להסיר את הלכאורה ספק בענין הזה".

"בני גנץ הוא גם היחיד שיכול היה להיות כבר ראש ממשלה. לא בהסכם עתידי, לא על סמך הבטחות ריקות, אלא במציאות – אם רק היה קורץ לנתניהו. אך הוא בחר שלא. כי הוא מאמין בממשלה החדשה שקמה. אז כן, בכנותו, הוא לא תמיד מסתיר את תחושת הקבס שחש כשפוגש צביעות. ובאנושיותו, הוא לא בקלות שוכח את מי שביזה ולעג, אבל הוא בעיקר לא עסוק בכל אלה".

"זה לא יותר מצל חולף. העיקר הוא האור שמאיר מהממשלה החדשה. בזה בני, אני ויתר החברים בכחול לבן עסוקים. לזה אנו מחויבים. הוא מעדיף להגיד בקול ברור שיש, למשל, לעמוד בהבטחה לבוחרים להקים ועדת חקירה בענין רכש הצוללות וכלי השיט. בדיוק כפי שאמר ועשה בענין ועדת החקירה לאסון מירון. אם מישהו חושב שלא נכון להקים את הוועדות האלה זה בסדר, רק שיאמר זאת ביושר".

"ובעיקר עסוק בני גנץ יום ולילה, פשוטו כמשמעו, בביטחון ישראל. פנינה עסוקה בעליה ובקליטה, אורית בחדשנות ובמדע ואני בתרבות ובספורט. כל היתר, כולל ניתוח זוויות החיוך הם לא יותר מהערות שוליים. אני משוכנע שכולנו עוד נלמד לדייק את העבודה המשותפת ומאמין שכולם יתגייסו למטרה הגדולה לשרת את אזרחי ישראל. זה חשוב מכדי שנוותר על זה. מבחינתנו, אין משהו חשוב יותר כעת", דברי טרופר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים