שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "בערים אדומות לא תהיה פתיחה"
קמפיין ממגפה
שר הביטחון גנץ בעמוד הפייסבוק שלו: "אנחנו שוקדים על תוכנית יציאה שתתן תיעדוף למחוסנים ולערים ירוקות"
תגיות:

ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן בני גנץ אמר היום (שישי) בכנס פעילים ב'זום' כי "עד לבחירות נמשיך להגן על המדינה מתוך הממשלה. אחרי הבחירות נדאג שתקום פה ממשלה ישרה שתשקם את המדינה והכלכלה מנזקי ביבי והקורונה".

"אחרי מאבק בלתי מתפשר, נעביר ביום ראשון את חוק האכיפה השוויונית שיאפשר סגירה של מוסדות שפתוחים בניגוד להנחיות. כפי שאמרתי לכל אורך הדרך, אני לא מתכוון להתפשר בעניין. אם לא תהיה אכיפה – לא יהיה סגר. דין בית"ר עילית כדין הרצליה".

"אחרי העברת החוק, הממשלה תתכנס ביום ראשון. אני מקיים התייעצות רבות לאורך השבוע עם צוות המומחים שלנו ביחד עם השרה אורית פרקש הכהן, כשהמטרה היא לשמור על החיים שלכם ומצד שני לשמור על הפרנסה שלכם. ככל שתימשך מגמת ההתייצבות בירידה בתחלואה – ניתן יהיה לבצע הקלות מסוימות בסגר".

"אנו שוקדים על תכנית יציאה שתכלול בין השאר", עדכן גנץ, "תו ירוק למחוסנים שיאפשר למי שיתחסן מרחב פעולה גדול יותר ופתיחה של ענפים שנפגעו בצורה הקשה יותר באופן מהיר יותר".

"פתיחה דיפרנציאלית: בערים אדומות ובמקומות שבהם שיעורי ההתחסנות נמוך ואחוז החולים גבוה- לא תהיה פתיחה. במקומות שבהם לא תהיה תחלואה ואנשים יחוסנו- נפתח בצורה מדודה ואחראית. מי שבוחר לא להתחסן- צריך לדעת שיכול להיות שיחולו עליו הגבלות כי המטרה שלנו תהיה לאפשר כניסה למקומות סגורים רק לאנשים שחוסנו כדי למנוע התפרצות והדבקה המונית".

הוא חזר על מתווה הגיוס שהציג השבוע: "השבוע הצגתי את מתווה "מאוחדים בשירות" שמבטא עבודת מטה רצינית שקיימתי במערכת הביטחון בחודשים האחרונים ביחד עם השר מיכאל ביטון ושותפים נוספים. זוהי תוכנית שתביא בתוך 6-8 שנים ממצב שמחצית מהצעירים בגיל גיוס לא משרתים, למצב ש-70% משרתים. זו בשורה של ממש מבחינה ביטחונית, חברתית וכלכלית ואני מתכוון לקדם את זה בצורה אחראית ומהירה. לצבא תהיה עדיפות בגיוס כוח אדם, ומי שלא יתגייס לצבא, יתנדב ויסייע לחברה במגוון מקומות שונים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים