שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גנץ הנחה להתכונן ל-5,000 מאומתים ביום
מפקדת אלון
בתוך כך, שרי הממשלה אישרו כעת במשאל טלפוני את צמצום הנוכחות הפיזית להיקף של 50% במקום העבודה במגזר הממשלתי והציבורי
שר הביטחון בני גנץ במפקדת אלון | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ קיים הערב (שלישי) דיון היערכות לקבינט הקורונה, לבחינת המוכנות האופרטיבית של מערכת הביטחון לצעדים הנדרשים לאור התפרצות האומיקרון, בהשתתפות הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון, משה אדרי ומפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין.

שר הביטחון הנחה את פיקוד העורף להרחיב את פעילות מפקדת ׳אלון׳ למול מדרגה של 5,000 מאומתים ביום, כפי שהציג מפקד פיקוד העורף.

עוד אישר שר הביטחון, את מבצע החיסונים ברשויות המקומיות שיובל על ידי צה"ל ופיקוד העורף. לבסוף, ביקש שר הביטחון לוודא, כי צה"ל וכלל גופי הביטחון הפועלים תחת משרד הביטחון, נערכים לקיום התקהלויות תחת תנאים מחמירים, ולהידוק ההתנהלות השוטפת תחת התפרצות האומיקרון.

בתוך כך, שרי הממשלה אישרו כעת במשאל טלפוני את צמצום הנוכחות הפיזית להיקף של 50% במקום העבודה במגזר הממשלתי והציבורי.

כחלק מההחלטה, יוכלו מנכ"לי המשרדים ומנהלי יחידות הסמך, ככל שהדבר נדרש, לאשר שהייה של שיעור עובדים גבוה יותר, תוך נימוק ועדכון נציב שירות המדינה.

בנוסף, הוחלט להנחות את הממונה על השכר לפנות לכל הגופים המתוקצבים והנתמכים על מנת שיפעלו בהתאם להחלטה זו, גם לגבי עובדיהם.

ההחלטה תיכנס לתוקף החל מיום א׳, 26 בדצמבר 2021, כ"ט בטבת תשפ"ב, ועד ליום ד׳, 26 בינואר 2022, כ"ד בשבט תשפ"ב, במשרדי הממשלה וביחידות הסמך.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים