שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ הסכים לאשר איחוד משפחות
ל-40,000 איש
ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, כינה את המהלך "טירוף ופשיטת רגל שיפגעו קשות במדינת ישראל ובירושלים". עוד ציין: "בכל יום שעובר הרש"פ כובשת מאיתנו את שטחי יו"ש"
ראש מועצת בנימין ישראל גנץ | צילום: דוברות

בעקבות הפרסום בעיתון אל חיאת אל ג'דידה כי שר הביטחון גנץ הסכים בפגישתו עם יו"ר הרש"פ אבו מאזן לאפשר עלייה של עשרות אלפים מארצות ערב לשטחי יהודה ושומרון, מה שמהווה מימוש חלקי של התביעה הפלסטינית לזכות השיבה, ראש מועצת בנימין קורא לכינוס דחוף של ועדת חו"ב ופונה לראש הממשלה ולשר הביטחון להבטיח שהמהלך לא יקרה.

על פי הפרסום בעיתון הנחשב לשופרה של הרשות ועורכו מתמנה ישירות על ידי אבו מאזן, גנץ הסכים לאשר איחוד משפחות לחמשת אלפים משפחות ובפועל מדובר על כ-40,000 איש מארצות ערב שיקבלו היתר להשתקע בשטחי יהודה ושומרון.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, כינה את המהלך "טירוף ופשיטת רגל שיפגעו קשות במדינת ישראל ובירושלים". עוד ציין: "בכל יום שעובר הרש"פ כובשת מאיתנו את שטחי יהודה ושומרון, לאפשר זכות שיבה לעשרות אלפי תושבי ארצות ערב זו נסיגה ערכית ומעשית מלב הארץ. ממשלת ישראל חייבת לעצור את הטירוף לו הסכימה כפי שפורסם בפרסומי הרש"פ".

גנץ קורא לראש הממשלה בנט ולשר הביטחון גנץ להבטיח שהמהלך הנורא לא יקרה ודורש לכנס באופן מיידי את ועדת החוץ והביטחון של הכנסת שתדרוש תשובות ברורות ממשרד ראש הממשלה וממשרד הביטחון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים