שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » גנץ יביא את הארכת כהונת כוכבי בשנה
הממשלה תאשר?
שר הביטחון הודיע לרמטכ"ל על כוונתו להביא לממשלה את הארכת כהונתו לשנה רביעית. גנץ עידכן בנושא את נתניהו והיועמ"ש
בני גנץ ואביב כוכבי | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (ה') לרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, על כוונתו להביא לממשלה את הארכת כהונתו לשנה רביעית. גנץ עידכן בנושא את ראש הממשלה נתניהו ואת היועץ המשפטי לממשלה.

שר הביטחון גנץ אמר הבוקר: "הרמטכ"ל כוכבי מוביל את צה"ל בשנתיים וחצי האחרונות בתהליכים משמעותיים של בניין הכוח ותפיסת הפעלה רב מימדית תוך שילוב כלל הזרועות והגדלת הקטלניות".

"הארכת המינוי תאפשר להמשיך ולממש את מרכיבי תר"ש תנופה, שבאו לידי ביטוי ביכולות חסרות התקדים שהציג צה"ל במבצע "שומר החומות", וכן בפעולות המבצעיות שהתקיימו בתקופה האחרונה במגוון זירות הלחימה".

"בשנה האחרונה תחת הרמטכ"ל כוכבי, רתם צה"ל גם את יכולותיו האזרחיות לטובת סיוע במשימות לאומיות ובראשן המאבק בקורונה, דבר שביצר את מקומו של צה"ל כנדבך בלתי נפרד מהחברה הישראלית וממערך החירום הלאומי האזרחי".

"הרמטכ"ל מהווה עוגן של יציבות פיקודית ומבצעית. הארכת כהונתו בעת הזו של שינויים אזוריים ואתגרים ממגוון זירות, היא קריטית לביטחון ישראל", דברי גנץ.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו ביניהם להאריך את כהונתו של הרמטכ״ל אביב כוכבי בשנה נוספת. ההחלטה תובא לאישור הממשלה בישיבתה הקרובה. ראש הממשלה משוכנע שתהיה לכך תמיכה רחבה בקרב חברי הממשלה".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו: "אחת ההחלטות החשובות שקיבלתי בתפקידי כשר הביטחון היה מינויו של אביב כוכבי לרמטכ"ל. אני מברך על החלטת שר הביטחון להאריך את כהונתו בשנה נוספת".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר: "מברך את הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי על הארכת כהונתו. כוכבי הוא מפקד חכם, אמיץ ורואה בהגנה על העם היהודי שליחות אמיתית. אני בטוח שכך חשים גם רוב מוחלט של אזרחי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים