שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » גנץ: "לגלות אחריות כדי שלא נגיע לסגר"
בקריאה לנוער
"הבריאות והכלכלה של כל החברה, של כולנו ביחד, מונחות על כף המאזניים. אל תדחו את מה שצריך לעשות היום על מנת שלא נגיע לסגר" דברי גנץ במפקדת אלון
שר הביטחון בני גנץ במפקדת אלון | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
שר הביטחון בני גנץ במפקדת אלון |
צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת ביקור במפקדת "אלון" (מפקדת הקורונה) בבסיס פיקוד העורף, ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין ומפקד המפקדה המשימתית תא"ל רלי מרגלית.

במהלך הביקור קיים שר הביטחון גנץ הערכת מצב בה הוצגה לו פעילות המפקדה לאור העלייה בתחלואה, ובה נכלל עד כה גיוס לתגבור חיסונים של כ-488 חובשים במילואים, ופרויקט "חוסן לאזרח" שנועד לעידוד החיסונים בקרב האוכלוסייה ובני הנוער בגילאי 12-18 שנכללות בו כיום 27 רשויות.

בסיום אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים ביקור נוסף בפיקוד העורף במפקדת "אלון" שהולכת ובונה מחדש את כוחה נוכח העלייה בתחלואה. אנחנו נמצאים בשבוע מכריע, צריך להבין שחייבים להאיץ את קצב ההתחסנות".

"אני מבקש לפנות לצעירים ולמבוגרים- זה הזמן לגלות אחריות אישית ובגרות וללכת להתחסן. הבריאות והכלכלה של כל החברה, של כולנו ביחד, מונחות על כף המאזניים. אל תדחו את מה שצריך לעשות היום על מנת שלא נגיע לסגר. שמרו על ההורים, הסבים, הסבתות, עזרו אחד לשני ועזרו לשמור על הכלכלה פתוחה ועובדת".

"צה"ל ומערכת הביטחון ימשיכו לסייע בכל המישורים, בעידוד ההתחסנות, בהגדלת היקפי הבדיקות, בכל מקום שבו נוכל לסייע אנחנו נמשיך להעמיד את כל האמצעים שאפשר וצריך לטובת מערכת הבריאות ולמשרדים האחרים, על מנת לעצור את התחלואה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים