שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » גנץ: "לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא לפעול לנטרול"
נותן גיבוי
על מותו של הלוחם בראל אמר גנץ: "אני סומך על הרמטכ"ל, מפקד הפיקוד וכלל הגורמים, שידעו להפיק את הלקחים הנדרשים"
שר הביטחון בני גנץ במפקדת אלון | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
שר הבטחון גנץ |
צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ, השתתף היום (רביעי), בטקס חילופי מפקד חיל הים והפרקליט הצבאי הראשי ביחד עם הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי

בדבריו אמר גנץ: "אני מבקש להביע צער עמוק על נפילתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל, במהלך פעילות מבצעית להגנה על תושבי הדרום. הייתי אצל משפחתו וכך גם הרמטכ"ל, שמענו את כאבם וליבנו איתם גם היום. נמשיך ללוות את המשפחה ולחזק אותה".

"צה"ל עוסק במשימות מבצעיות כל יום, בכל שעה, והוא גוף שתרבות התחקירים בו היא מהטובות בארץ ובעולם. אני סומך על הרמטכ"ל, מפקד הפיקוד וכלל הגורמים, שידעו להפיק את הלקחים הנדרשים באופן הכי עמוק ובשקיפות בכל ההיבטים. אני מבקש להדגיש כי לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא לפעול לנטרול כל מי שיש לו אמצעי וכוונה ובהתאם לפקודות. את הוראות הפתיחה באש קובע הדרג הצבאי בלבד, בהתאם לחוק ולפי הצורך המבצעי וכך גם ימשיך להיות".

גנץ אמר למפקד חיל הים הנכנס, אלוף דוד סלמה, כי אין לו ספק שעם הרקע הרחב שלו, יוביל את חיל הים להמשך ההישגים המבצעיים המשמעותיים.

לפרקליטה הצבאית הראשית הנכנסת, אלופה יפעת תומר ירושלמי, אמר: "אני מברך על כניסתך לתפקיד ובטוח שתובילי את המערך קדימה כמצפן חוקי שפועל עם הדרג המבצעי למען ביטחון ישראל. נבחרת לא בזכות היותך אישה, אבל אני חושב שאישה במטכ"ל היא דבר נדרש, נכון ומבורך".

שר הביטחון הודה למפקד חיל הים היוצא אלוף אלי שרביט ולפצ"ר היוצא אלוף שרון אפק, על שירותם ארוך השנים ותרומתם לביטחון ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. איזה נאום מטופש. אתה שר הביטחון, תן את הפקודות הנכונות לרמטכ"ל: שהחיילים יורים כדורים אמיתיים על המחבלים אפילו על כל מי שמתקרב לגדר הרצועה גם אם הם קטינים, שיידו אבנים ובקבוקי תבערה וכו '. וכו ' ולפחות זה מצנזר את טיבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים