שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "מגייסים מאות חובשים למבצע החיסונים"
בסיור הבוקר
גנץ הצהיר וקרא: "אני אלך להתחסן בימים הקרובים וקורא לכולכם – צאו להתחסן, והביאו גם את הילדים להתחסן. הדרך לנצח את המספרים – היא חיסונים"
בני גנץ | צילום: obi Gideon / GPO

שר הביטחון, בני גנץ, ביצע היום (ב') הערכת מצב במפקדת "אלון" של פיקוד העורף, ביחד עם מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין, הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי, מפקד מפקדת "אלון" תא"ל שלומי בן מוחה וראש רח"ל תא"ל (במיל') יורם לרדו.

בסיום הביקור אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים הערכת מצב במפקדת אלון אותה השארנו פתוחה לאורך השנה – ובשבועות האחרונים נתנו לה בוסטר כדי להיערך לגל האומיקרון. צה"ל ממשיך לסייע למערכת הבריאות בכל צורך אופרטיבי – אנחנו מגייסים מאות חוקרים, נערכנו עם מלוניות, ואנחנו מרחיבים גם את היקפי הבדיקות השונות".

עוד אמר גנץ: "סיכמתי היום שפיקוד העורף יתחיל בתכנית הסיוע הממוקדת לאוכלוסיות נזקקות בבידוד ולמוסדות בגיל השלישי, וייערך לעליית מדרגה של מעל 10,000 מאומתים בימים הקרובים. אנחנו מגייסים מאות חובשים למבצע החיסונים, ונערכים לתגבור בתי החולים על ידי החזרת החיילים המסייעים בעבודה מנהלתית ומוכנים לסיוע למאות מאושפזים בבית".

גנץ הצהיר וקרא: "אני אלך להתחסן בימים הקרובים וקורא לכולכם – צאו להתחסן, והביאו גם את הילדים להתחסן. הדרך לנצח את המספרים – היא חיסונים."

בסיום הביקור, ביקש שר הביטחון להודות למפקד מפקדת אלון היוצא, תא"ל רלי מרגלית, שהוביל את המפקדה בשנה האחרונה, ושמר על כשירותה ומוכנותה. שר הביטחון איחל בהצלחה לתא"ל שלומי בן מוחה, שמשימה משמעותית עומדת בפניו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים