שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ מתייחס לראשונה לסוגיית גלי צה"ל
בישיבת הסיעה
שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ קיים היום הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה. במהלך ההצהרה התייחס גנץ למהומות בשמעון הצדיק, ליוקר המחיה ולנושא גל"צ
בני גנץ | צילום: ערוץ כנסת
צילום: ערוץ כנסת

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ קיים היום הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה. במהלך ההצהרה התייחס גנץ למהומות בשמעון הצדיק, ליוקר המחיה ולנושא תחנת הרדיו הצבאית גל"צ.

בנוגע לתוכנית הכלכלית להורדת יוקר המחייה אומר השר גנץ: "זהו צעד ראשון חשוב, ולצידו נושאים שלא מקבלים מענה מספק בתוכנית כרגע ויש לטפל בהם – סיוע לקשישים, העלאת שכר המינימום באופן מהיר, תמריצים לעסקים קטנים וסיוע ממוקד לאזרחים שנמצאים בעשירונים התחתונים."

בנוגע למהומות בשייח ג'ראח: "כוחות הביטחון בהובלת המשטרה והשב"כ, פועלים ביד קשה מול כל אירוע טרור, וישימו את ידם על המפגעים שניסו לשרוף בית של משפחה בשייח ג'ראח. פעולות טרור ואלימות יתקלו בתגובה נחושה – בכל מקום, מכל מקום ועל ידי כל מי שיזום אותן".

"אני מדגיש שמדינת ישראל תממש את ריבונותה ותשמור על החוק והסדר, בירושלים, ובכל מקום שתחת סמכותה. לצד זאת, אני אומר לחברי הכנסת שמנסים לתפוס טרמפ פוליטי על המצב, ובהם גם ח"כ בן גביר – אתם פועלים נגד האינטרס הביטחוני, המדיני והחברתי של מדינת ישראל".

בנוגע לסוגיית גלי צה"ל התייחס גנץ לראשונה: "כרמטכ"ל האמנתי וכך גם כיום, שאין מקום לתחנת שידור צבאית במדינת ישראל בימים אלו. ניסיתי לקדם את הוצאת גלי צה"ל מהצבא, אך בחודשים האחרונים הבנתי שמדובר בסוגיה מורכבת בעת הזו. לכן, בתיאום עם היועץ המשפטי לממשלה, אנו פועלים מזה כחודש למינוי ועדת איתור שתקום בזמן הקרוב".

"לצד זאת, אני קובע שאי אפשר לקבל מצב שחיילי צה"ל יעסקו בפוליטיקה. לא במישרין ולא בעקיפין. גלי צה"ל צריכה לעמוד בקוד אתי שהיא עצמה קבעה".

"כשמיניתי את ממלאת המקום גלית אלטשטיין לתפקידה, אמרתי לה שאלו הציפיות שלי ממנה. בכל שאר הנושאים, מלוח השידורים, דרך מינוי הכתבים והשדרים – אין ולא תהיה לי שום נגיעה".

"הניסיון להציג אותי כמי שמשתמש פוליטית בתחנה מגוחך – לא התראיינתי בגלצ מעל שנה, גם כשמצבי הפוליטי היה פחות טוב מעכשיו. לא ביקשתי ולא אבקש סיקור אוהד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים