שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ נגד נתניהו: "תצוגת יכולות של תחמנות"
התוכנית הכלכלית
בנט מגיב על התכנית הכלכלית של נתניהו וכץ: "כשיכלתם לעשות את כל הפעולות היפות האלה, בחרתם שלא להעביר תקציב ומנעתם הכל"
בני גנץ | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ בתגובה לתוכנית הכלכלית שהציגו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ: ‏״התכנית הכלכלית של נתניהו היא תצוגת יכולות של תחמנות. לתכנית הכלכלית שישראל באמת צריכה יש שם: ״תקציב מדינה״, אותו נתניהו ושליחיו מנעו בגופם. אחרי הבחירות, נדאג לממשלה של אנשים ישרים שיהיה אפשר לסמוך עליהם שאכפת להם מהכלכלה גם לא בקמפיין בחירות״.

יו"ר ימינה ח״כ נפתלי בנט: "הממשלה הכושלת והעומד בראשה מנעו כל פעולה כלכלית בתקופה האחרונה. כשיכלתם לעשות את כל הפעולות היפות האלה, בחרתם שלא להעביר תקציב ומנעתם הכל. עכשיו לקראת בחירות פתאום נזכרתם? הציבור הישראלי מזמן יודע להריח זיופים והבטחות סרק".

"אם עם ישראל היה יכול להאכיל את הילדים שלו בהבטחות של הממשלה הגרועה הזו, לא היו עכשיו אלפי אנשים רעבים ללחם. מדינת ישראל כבר לא מנוהלת, כי אין מנהיגות בישראל. הגיע הזמן למנהיגות חדשה, שאכפת לה מאנשים", דברי בנט.

פרופ ירון זליכה, יו"ר המפלגה הכלכלית: "ה"תכנית" של נתניהו היא תכנית של בית תמחוי ואין בה ולו מנוע צמיחה אחד לחילוץ המשק מהמשבר. כלכלת בחירות חסרת אחריות של פוליטיקאים ציניים שאיבדו את הבושה ומכלים את הרזרבה האחרונה שנותרה בקופת האוצר הנחוצה כל כך כדי לחלץ את המשק מאסון. צריך להרחיק ומהר את נתניהו כץ והמפלגות החרדיות מתקציב המדינה".

מפלגת "הישראלים" על התוכנית הכלכלית של נתניהו וכץ: "תוכניות כלכלית זה לא, במקסימום תעמולה צינית. האיש שאחראי למחדל יום הכיפורים של הכלכלה הישראלית, מי שמנע העברת תקציב מדינה ממניעיו האישיים רק כדי לנסות להימלט ממשפט, עומד כעת בפני הציבור וצוחק לו בפנים. ה"תוכנית הכלכלית" של נתניהו לא גובשה במשרד האוצר אלא במשרדי קמפיין הליכוד. בימים הקרובים נקים בית פוליטי גדול למרכז-שמאל, כדי שב-23 במארס ניפטר מנתניהו ומממשלת הכשלון שלו, ונביא לאזרחי ישראל תקציב מדינה שיחזיר את הכלכלה הישראלית חזרה לפסים".

יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, בתגובה לתכנית הכלכלית של הליכוד: "אפס אמינות, אפס חזון. זה מופע של שני שקרנים, שאחרי שחיפפו את הדרג המקצועי באוצר ותקעו את התקציב באופן פושע, הם שולפים עוד ״תכנית״ בהפרה של הוראות היועמ״ש. ‏חוץ מתמיכות חירום, אין שום חזון ליציאה מהמשבר, השקעה במנופי צמיחה, או מהלך כלשהו של שינוי כיוון. זה עוד מאותו דבר. לעג רש".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "חרף התנגדות גורפת של בכירי האוצר, נתניהו ונציגו במשרד האוצר ממשיכים לנקוט בגישת אחריי המבול. הערב הם הציגו תוכנית בלתי אחראית בעליל וב-24/3 כולנו נצטרך להתמודד עם ההשלכות. לילדינו, נכדינו, ונינינו שטרם נולדו, לא מגיע להתמודד עם ההלוואות שנתניהו לוקח בשביל מדיניות שוחד הבחירות שלו". עוד הוסיפו: "‏ראש הממשלה טוען שנציגו במשרד האוצר, ישראל כ"ץ, עמל הרבה על התכנית הכלכלית ואני תוהה אם אף אחד במשרד האוצר לא מכיר את התכנית מי עבד עליה בדיוק?"

שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, חה"כ משה (בוגי) יעלון, יו״ר תל"ם: ״אחרי שוחד, מרמה והפרת אמונים, עכשיו גם שוחד בחירות? מאחז העיניים מבלפור ממשיך להתל באזרחי ואזרחיות המדינה, מי שהיה עסוק בשיא משבר הקורונה בלקיחת הטבות מס מקופת המדינה- משקר עכשיו לאזרחים ומבטיח להם דברים שהם לעולם לא יקבלו. נתניהו מנסה לשחד את העם, כדי לצאת מכתב האישום על שוחד מרמה והפרת אמונים".

"מדובר בגחמה פוליטית שלא עברה את הדרג המקצועי, אין לה היתכנות כלכלית והיא מתעלמת מהבור ההיסטורי אליו דרדר נתניהו את כלכלת ישראל. מדובר בסעיף שוחד נוסף בגל השחיתות של נתניהו. אסור לאזרחי ואזרחיות המדינה ליפול למלכודת השקרים של מי שלא בוחל בשום אמצעי או שקר, כדי להמלט מספסל הנאשמים", דברי יעלון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים